۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۵۹۴۱۶
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های جنوب شرق گفت: نمایشگاه تخصصی "مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات" از امروز تا ۱۶ تیرماه برای نخستین بار در استان کرمان برگزار می شود.
به گزارش پایداری ملی، "امیرحسین سعید" عصر امروز ۱۴ تیرماه در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه و نشست های تخصصی "مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات" در محل دائمی نمایشگاه های جنوبشرق اظهار کرد: حضور در نمایشگاه عرصه مناسبی برای نمایش توانمندی های یک شرکت یا سازمان است.

وی افزود: نمایشگاه یک صنعت است و می تواند نقش موثری در دست یابی به موفقیت های بازرگانی و تجاری داشته باشد.

سعید در ادامه تصریح کرد: مبارزه با بحران و مدیریت آن در شرایط کنونی کشور اهمیت ویژه ای پیدا کرده، نخست اینکه چگونه بحران را مدیریت کنیم تا در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و جهش تولید کار کرده و در مرحله بعد بدون ایجاد کار مضاعف برای کادر درمان، اهداف جهش تولید را محقق کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های جنوبشرق بیان کرد: شرکت نمایشگاه ها اقدام به برگزاری نخستین نمایشگاه ملی "مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات کرده تا شرکت ها و سازمان ها آخرین دستاوردهای خود را در عرصه مدیریت بحران و اچ اس ای به نمایش بگذارند.

وی افزود: با توجه به اینکه کرمان قلب معادن کشور است، انتظار داریم این نمایشگاه مقدمه ای باشد تا بتوانیم کرمان را به عنوان قطب فعالیت های اچ اس ای در صنایع و معادن کشور معرفی کنیم.

سعید تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه تخصصی "مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات" را اتفاق ارزشمندی می دانیم که در وسعتی به متراژ ۴۵۰۰ متر، با حضور ۴۰ شرکت و سازمان، برگزاری هفت نشست و کارگاه تخصصی از امروز تا ۱۶ تیرماه برای نخستین بار در استان کرمان برگزار می شود.
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر