۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۵۹۲۵۱
فرماندار اردبیل تاکید کرد؛
فرماندار اردبیل گفت: تمامی مراکز مهم و ادارات تا پایان امسال نسبت به تأمین برق اضطراری باید اقدام کنند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، مسعود امامی یگانه بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کمیته‌ پدافند غیر عامل شهرستان اردبیل عنوان کرد: پیوست پدافند غیر عامل برای اجرای تمامی پروژه‌ها ضروری است و دستگاه‌های اجرایی ضمن همکاری لازم در تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل، راهکارهای لازم برای رفع نارسایی‌ها برای مقابله با شرایط بحرانی را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: با توجه به اهمیت مراکز خدمات درمانی تمامی بیمارستان‌های شهرستان اردبیل مجهز به دیزل ژنراتور هستند و تمامی مراکز مهم و ادارات تا پایان امسال نسبت به تأمین برق اضطراری باید اقدام کنند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: بایستی آمادگی واحدهای صنعتی و تولیدی برای پیشگیری و مواجهه با شرایط وقوع حوادث انسان‌ساخت و طبیعی مشخص شده و وضعیت شهرستان و کمبودهای موجود نیز اولویت بندی شود.

امامی یگانه با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در حوزه کشاورزی تصریح کرد: در راستای اجرایی کردن پدافند غیر عامل در حوزه کشاورزی ضروری است تدابیر لازم برای پیشگیری از آتش سوزی‌های احتمالی در فصل برداشت و حفاظت از مزارع اجرایی شود.

وی از اتمام مطالعات مدول دوم تصفیه خانه آب شرب اردبیل خبر داد و افزود: تدابیر لازم برای تأمین آب شرب در شرایط اوج مصرف فراهم شده است اما در عین حال مردم باید رعایت الگوی مصرف آب را به جد مورد توجه قرار دهند.

فرماندار اردبیل اظهار کرد: تاکنون فقط ۲۵ نانوایی در اردبیل به سیستم دوگانه سوز مجهز هستند و لازم است تا پایان امسال به ۱۰۰ نانوایی افزایش یابد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر