۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۵۹۲۲۶
چالوس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه خلیج فارس خانه ما و همسایگان است، تاکید کرد: بیگانگانی که درپی برهم زدن آرامش منطقه هستند باید از آن خارج شوند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرنگار مهر، سردار علیرضا تنگسیری پیش ازظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح یک کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در چالوس، با بیان اینکه خلیج فارس خانه ما و کشورهای همسایه است، تاکید کرد: بیگانگانی که در پی برهم زدن نظم و آرامش هستند باید از این منطقه خارج شوند.

وی با اظهار اینکه اقتدار و اشراف نیروهای مسلح در منطقه خلیج فارس مثال زدنی است، یادآور شد: پیام ما در این منطقه، صلح و دوستی برای کشورهای مسلمان خلیج فارس است و باید باهم، برادری وصلح را در این منطقه برقرار کنیم.

وی با اظهار اینکه بیگانگانی که چشم تعرض به همسایه دارند و درپی برهم زدن نظم و آرامش در خلیج فارس هستند باید خارج شوند، گفت: ایران اسلامی طی ۴۱ سال نه تنها به هیچ کشوری تعرض نکرده بلکه حامی مظلومان است اما حضور و وجود بیگانگان در منطقه خلیج فارس معنی ندارد و باید از منطقه خارج شوند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت پنج بیمارستان نیروهای دریای سپاه در مناطق مختلف کشور و خدمات دهی در حوزه سلامت، یادآور شد: مراکز درمانی سپاه دلسوزانه مشغول خدمت رسانی و فعالیت هستند.

سردار تنگسیری با اظهار اینکه انقلاب اسلامی مایه عزت و افتخار است درحالی که دشمنان عزت ایرانی‌ها را مورد هدف قرار داده اند، تصریح کرد: اگر امروز عزت و اقتدار ما تضعیف شود باید پاسخگو باشیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه بیمارستان درمانی امام رضا (ع) در چالوس از بیمارستان‌های تخصصی این نیرو محسوب می‌شود، یادآور شد: در جذب نیرو باید از جوانان متخصص و بومی استفاده شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر