۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۵۹۲۰۵
نماینده شهر کرد در مجلس با بیان اینکه نقش‌آفرینی‌های هوافضای سپاه مدل موفقی از حرکت اصیل مردمی در انقلاب را نشان داد گفت: سپاه با ساقط کردن پهپاد آمریکا تکنولوژی آنها را به استهزا گرفت.
به گزارش پایداری ملی، احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: از لحظه شکل گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با تدبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی شکل گرفت، توطئه‌های بزرگی علیه منافع ملی و مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجرایی شد.

وی افزود: این تهدیدات در حوزه‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین تهدیدات مختلف علیه یکپارچگی مرزی کشور و وحدت ملی و طراحی‌های مختلف درونی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که دشمنان و معاندین نظام و برخی ایادی آنها که در قالب گروه‌ها و جبهه‌های مختلف سیاسی سعی کردند آنرا عملیاتی کردند. 

سپاه مدل امنیت انقلابی را در ایران بومی کرد 

نماینده مردم شهرکرد در مجلس تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توانسته‌ایم توطئه‌های مختلف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با هوشمندی گسترده مردم و با همراهی بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خنثی کنیم.

راستینه اضافه کرد: نقش آفرینی سپاه در بخش‌های مختلف امروز به عنوان یک برگه زرین انقلابی به عنوان یک مدل موفق مردمی برای بومی کردن امنیت و تثبیت استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی و حرکت روزافزون پیشرفت در بخش‌های مختلف نظامی و دفاعی و فناوری‌های نوین در عرصه‌های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: ما هم اکنون شاهد نقش آفرینی سپاه در بخش‌های مختلف صنعت دفاعی و صنعت هوافضا هستیم که این نقش‌آفرینی‌ها مدل موفقی از یک حرکت اصیل مردمی محسوب می‌شود که توانسته با یک سازماندهی نظام‌مند و ساختاری چابک و پویا و دغدغه‌مند و نگران مردم شکل گرفته است.

سپاه با شبکه سازی گسترده نیروهای مردمی در منطقه آماده مبارزه با استکبار جهانی

نماینده مردم شهر کرد در مجلس اظهار داشت: نگاه بسیاری از اندیشمندان و نخبگان این گونه بود که ظرفیت سپاه برای پیشرفت ایران اسلامی و حل مشکلات درونی جمهوری اسلامی بسیار بی نظیر است و امروز بعد از شکل گیری یک جبهه گسترده بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران که توطئه‌های ایالت متحده آمریکا و جریان عبری و عربی منطقه آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ همراهی می‌کنند، نشان داد که چتر گسترده حمایتی سپاه از مردم متمرکز به مرزهای درونی کشورمان نیست، بلکه نقش آفرینی سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌ها و نقشه‌های آمریکا و رژیم منحوس اسرائیل و جریان عبری و عربی در منطقه نشان از یک ظرفیت بی نظیر در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

راستینه گفت: سپاه این ظرفیت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نه تنها در درون با سازماندهی و شبکه سازی گسترده نیروهای مردمی در اختیار دارد، بلکه توانسته با سازماندهی نیروهای مردمی منطقه و جبهه مقاومت سازمان و تشکیلات گسترده‌ بین‌المللی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای مبارزه با استکبار جهانی تشکیل دهد.

هوافضای سپاه نشان داد در عرصه دفاعی به مرزهای بازدارندگی رسیده‌ایم

وی خاطرنشان کرد: نقش آفرینی سپاه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دستاوردهای هوافضا و سرنگونی پهپاد آمریکا در منطقه خلیج فارس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاهد بودیم که نشان داد تشکیلات مردمی سپاه در یک نقطه باشکوهی از سازماندهی گسترده فنی و اطلاعاتی و تخصصی قرار گرفته است.

نماینده مردم شهر کرد در مجلس اظهار داشت: موفقیت نیروی هوافضای سپاه در سرنگونی پهپاد پیشرفته ایالات متحده آمریکا نشان داد که ما در عرصه دفاعی به مرزهای بازدارندگی و پیشرفت علم و فناوری رسیده‌ایم که حتی شانه به شانه کشورهای توسعه یافته‌ای است که برخی اوقات این فناوری از ایالات متحده آمریکا به آنها هم داده نمی‌شود.

حمله به عین الاسد نشان داد سپاه در دفاع از فرمانده‌هانش کوتاه نمی‌آید

راستینه گفت: ما هم اکنون در بسیاری از مباحث دفاعی به مرزهای بازدارندگی نزدیک شده‌ایم که بی تردید در سال‌های بسیار نزدیک به بازدارندگی کامل با نقش آفرینی نیروهای متخصص و فنی در بخش‌های مختلف نیروهای نظامی و به ویژه در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست پیدا خواهیم کرد که این اقدام نشان از جایگاه بی نظیر سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های داخلی و زمین گیر کردن ایالات متحده و خنثی سازی توطئه‌های آن در منطقه است.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکا در عین الاسد عراق خاطرنشان کرد: غرش موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کور کردن چشم فتنه آمریکا در منطقه و آسیب زدن به پایگاه نظامی آمریکا در منطقه نشانه اقتدار بین المللی ایران اسلامی در دفاع از حریم امنیت مردمش است، ضمن این که سپاه در دفاع از مظلومیت فرمانده‌هانش به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد.

تحریم فرماندهان سپاه و سردار حاجی زاده صرفا یک عملیات روانی است

نماینده مردم شهر کرد در مجلس اظهار داشت: سپاه با حمله موشکی به پایگاه آمریکا در عراق نشان داد که برای دفاع از منافع مردم ایران با هیچ کس شوخی ندارد، ضمن این که نقش آفرینی سپاه بعد از حمله موشکی به پایگاه عین الاسد یک اتفاق بسیار بزرگ در حمله رسمی یک کشور به پایگاه‌های آمریکا در 70 سال اخیر بوده است که توانست منافع ایالات متحده آمریکا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مورد هدف قرار دهد. به همین دلیل آمریکایی‌ها از این اقدام دچار استیصال شده و آبرویشان در عرصه بین المللی بر زمین جاری شد.

راستینه با بیان این که حمله سپاه به پایگاه آمریکا در عراق ایالات متحده آمریکا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به انفعال بین المللی نزدیک کرد. به گونه‌ای که تلاش کرد با تکمیل چرخه تحریم‌ها علیه ملت ایران فرماندهان سپاه و به ویژه فرمانده نیروی هوافضای سپاه سردار حاجی زاده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مورد تحریم قرار داد. اما تحریم فرماندهان سپاه صرفا یک عملیات روانی محسوب می‌شود.

اوج اقتدارآفرینی سپاه در حمایت از منافع ملت ایران صادرات بنزین به ونزوئلا بود

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت نیروهای سپاه و فرماندهان آن کاملا درونی بوده و متکی بر قدرت افزایی درونی جمهوری اسلامی که ایالات متحده آمریکا نمی‌تواند خللی در ظرفیت سپاه وارد کند. اوج اقتدارآفرینی سپاه برای حمایت از منافع ملت ایران در حمایت برای صادرات نفت و بنزین از نفتکش‌های اقیانوس‌پیمایی که به ونزوئلا عزیمت کرده بودند، نشان داد که آمریکا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به طور کامل در برابر جهانیان به استهزاء گرفته است.

راستینه افزود: هر چه در زمان پیش می‌رویم و شاهد سیاست‌های آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران هستیم، نشان‌دهنده استیصال و انفعال ایالات متحده آمریکاست که البته چرخه‌ها و لایه‌های درونی آمریکا تلاش می‌کنند این آبروریزی‌های بین المللی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با بازی‌های روانی و رزمایش‌ها و مانورهای روانی متوقف کند.

نماینده مردم شهر کرد در مجلس اظهار داشت: مطمئن باشید که با افتخارآفرینی‌های چند وقت اخیر با کمک مردم که توانسته یک مجلس انقلابی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکل دهند، آرام آرام به سمت حذف تحریم‌ها و شکستن آن با اقتدار پیش خواهیم رفت.
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر