۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۵۹۱۱۱
فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: پایگاه وحدتی دزفول در یکی از مهمترین مناطق راهبردی و استراتژیک کشور واقع شده و دشمنان ملت ایران چشم طمع به این منطقه و این پایگاه راهبردی دارند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی ارتش،  امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش، با حضور در پایگاه وحدتی دزفول، ضمن بازدید از مرکز بازآماد (اورهال) هواپیمای اف۵، گردان نگهداری پهباد، گردان‌های ۴۱ تاکتیکی و ۴۳ و۴۲۸ آموزشی، هواپیما اف۵، میدان تیر پایگاه، شعبات ایگرس، اکسیژن، قرارگاه سربازی، منازل سازمانی، اماکن رفاهی و خدماتی تازه تاسیس این پایگاه را افتتاح کرد.

وی در جمع خلبانان و کارکنان فنی پایگاه شکاری وحدتی دزفول با بیان اینکه حضور در جمع شما کارکنان پروازی برای بنده مایه افتخار است، گفت: پایگاه وحدتی یکی از مهمترین یگان‌های نیروی هوایی ارتش و از اولین‌ها در زمان دفاع مقدس بوده که شهدای گرانقدر و بزرگواری تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: پایگاه هوایی دزفول جز اولین یگان‌هایی بود که در تاریخ نیروی هوایی احداث شده و با فعالیت و پویایی که داشته باعث ایجاد انگیزه، شور و شوق در میان کارکنان این پایگاه شده است.

نصیرزاده با بیان اینکه پایگاه وحدتی در یکی از مهمترین مناطق راهبردی و استراتژیک کشور واقع شده و دشمنان ملت ایران چشم طمع به این منطقه و این پایگاه راهبردی دارند، تصریح کرد: وظیفه و مسئولیت شما در قبال حفاظت از این نقطه حیاتی بسیار سنگین است و انتظار از شما مدیران میانی بسیار بالا است.

وی با اشاره به اینکه مدیران میانی دارای نقشی تأثیرگذار و راهبردی در پیشبرد اهداف سازمان هستند و با بررسی مشکلات کارکنان و برخورد منطقی مجموعه را یاری می‌کنند،  خاطرنشان کرد: در این کار رعایت مبانی انضباطی ضروری و لازم‌الاجرا است، چون ارتش و هر سازمان نظامی، وابسته به سلسله مراتب است و توجه ویژه به درخواست کارکنان، مراجعات و مشکلات را کاهش می‌دهد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه انتظار می‌رود کارکنان سیاست‌های نیرو را درک و برای ارتقای توان دفاعی و رزمی ایده ارائه کنند، ابراز داشت: با مطالعه و ارتقا دانش، صاحب ایده شوید و با نگاه ویژه به مسایل هوانوردی و همتاسازی، موجب رشد زیرمجموعه خود را فراهم کنید.

نصیرزاده با بیان اینکه پایگاه دزفول جز مراکز مهم آموزش خلبانی و در تربیت و پرورش خلبان نقش اساسی دارد، عنوان کرد: با ایجاد کلاس‌های متعدد و آموزش دقیق و اصولی طبق معیارهای آموزشی می‌توان توان رزمی کارکنان را تقویت و با رعایت مسایل حفاظتی، امنیت زیرمجموعه‌ها را تامین کرد تا آسیبی به آنها وارد نشود.

وی با حضور در اورژانس بیمارستان و آتش‌نشانی پایگاه با پزشکان، پرستاران و آتش‌نشانان دیدار و هم‌چنین طی دیدارهای جداگانه چهره به چهره با خلبانان، کارکنان و خانواده‌های آنان ضمن پاسخگویی به سوالات، برای رفع مشکلات شغلی و معیشتی آنها دستورات لازم را صادر کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر