۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۵۹۰۷۳
سرپرست شرکت آب منطقه‌ای گلستان:
سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در اولین جلسه کارگروه آب و انرژی پدافند غیر عامل استان گلستان در سال ۱۳۹۹ گفت: پدافند غیر عامل بیش از این که به تعدادی عملیات محدود شود ، لازم است یک رویکرد در توسعه و بهره برداری طرحها باشد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، سید محسن حسینی رئیس کارگروه انرژی و پدافند غیر عامل استان در این جلسه  که در راستای بررسی زیرساخت‌های انرژی و آب مطالعات پدافند غیر عامل شهر گرگان و اعلام عملکرد دستگاه‌ها در راستای پدافند غیرعامل به اداره کل بازرسی برگزار شد، خواستار برگزاری منظم جلسات این کارگروه شده و بر پیگیری واجرای مصوبات کارگروه و  همکاری با مشاور مطالعات پدافند غیر عامل شهر گرگان شد.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری نیز در این جلسه اظهار کرد: در شرایط فعلی که کشور در تحریمهای ظالمانه به سر می‌برد موضوع پدافند غیر عامل بیش از هر زمان دیگری نمود پیدا می‌کند.

احمد تجری اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، سازمان پدافند غیر عامل، متولی سیاستگذاری و صیانت از موضوعات پدافندی و زیرساخت های کشور است و مهمترین کارگروه نیز کارگروه انرژی و آب است. 

گفتنی است در این جلسه، مقرر شد؛ بازدید، نظارت و گزارش دستگاه های عضو در خصوص اقدامات پدافند غیر عامل در طول سال صورت گرفته وامکان مانور مشترک عملیاتی کارگروه در راستای اهداف پدافند غیر عامل در جلسه آینده مورد بررسی قرار گیرد.

در پایان از مدیران پدافند غیرعامل دستگاه های تابعه وزارت نفت و نیرو در استان تقدیر شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر