۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۸۹۱۹
یک دفتر جدید در سنگاپور با هدف گسترش توانایی‌های مشاوره امنیتی در منطقه بازگشایی شد.
به گزارش پایداری به نقل از سایبربان؛ سیگنیا (Sygnia)، شرکت مشاوره سایبری تِماسِک (Temasek)، دفتر جدید خود را در سنگاپور با هدف گسترش توانایی‌های مشاوره امنیتی در منطقه افتتاح کرد.

شاچار لِوی (Shachar Levy)، بنیانگذار و مدیرعامل این شرکت گفت که بازگشایی دفتر منطقه‌ای در سنگاپور به تقویت قابلیت شرکت در پشتیبانی از مشتریان خود در سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه کمک خواهد کرد.

لِوی اعلام کرد :

«تهدیدات هرروز پیچیده‌تر و سریع‌تر می‌شوند و مهاجمان از فرصت‌های جدید ایجاد شده با توجه به دورکاری و محیط ابری سوءاستفاده می‌کنند. هدف ما، اطمینان از بهبود امنیت و کاربرد سایبر به عنوان عاملی در موفقیت تداوم تجاری و تحول دیجیتالی از سوی همکارانمان است.»

سیگنیا با دیگر شرکت‌ها برای ایجاد مقاومت سایبری خود و خنثی‌سازی حملات در شبکه‌هایشان همکاری می‌کند. گای سیگال (Guy M. Segal)، معاون خدمات امنیت سایبری سیگنیا در آسیا و اقیانوسیه براین باور است که فعالیت عوامل تهدید هرروز روی سازمان‌های آسیایی و فعالیت‌های آسیایی شرکت‌های مستقر خارج از منطقه افزایش می‌یابد.

سیگال، مسئول عملیات‌های سیگنیا در منطقه، اظهار داشت که شرکت متعهد به ارائه توانائی‌هایی در سطح جهانی برای رفع این تهدیدات و حمایت از عملکرد تجاری است؛ وی 28 سال تجربه در واحد اطلاعات و فناوری 8200 ارتش اسرائیل، شرکت امنیتی آی‌بی‌ام و صنعت امنیت سایبری در سنگاپور دارد.

سیگنیا در سال 2015 به‌وسیله «Team8»، پلتفرم متخصص در حوزه امنیت سایبری راه‌اندازی شد. اخیراً، سنگاپور بیش از 352.49 میلیون دلار (معادل 500 میلیون دلار سنگاپور) برای حمایت از مشاغل محلی در زمینه تحول دیجیتال اختصاص داده است که برای شرکت‌ها برای مقابله با بحران کرونا بسیار ضروری است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر