۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۵۸۹۱۷
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: موارد فوتی ناشی از کرونا در استان مرکزی به شدت کاهش یافته است و تنها ۱۲ مبتلا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ایکنا از استان مرکزی، بهروز اکرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، امروز، دهم خردادماه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت استان در رابطه با شیوع کرونا گفت: پنج شهرستان استان مرکزی در وضعیت کم خطر و سفید و هفت شهرستان دیگر در وضعیت زرد با خطر متوسط هستند.

وی از قرار نداشتن هیچ‌یک از شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز ابراز خرسندی کرد و افزود: به لحاظ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا جزو ۱۰ استان پایین جدول رده‌بندی هستیم، اما با توجه به اینکه برخی از همسایگان استان مرکزی مثل استان خوزستان و لرستان در شرایط ویژه‌ای قرار دارند انتظار می‌رود مردم در مراودات با اهالی این استان‌ها رعایت بیشتری داشته باشند و تردد را محدود کنند.

سخنگوی قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به اینکه هنوز خطر ویروس وجود دارد مردم همچنان الزامات بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم شرایط سخت را کنترل کنیم و وضعیت هفت شهرستان دیگر استان را به سمت شرایط سفید هدایت کنیم.

اکرمی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲ مبتلا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و خوشبختانه موارد فوتی به شدت کاهش داشته است و طبق برآوردهای دانشگاه علوم پزشکی اراک، بیمارستان آیت‌الله خوانساری از هفته آینده فعالیت عادی خود را آغاز می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر