۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۸۹۱۳
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در بندرعباس از صنایع دریایی وزارت دفاع بازدید کرد و در جریان ساخت و تولید آخرین دستاوردهای حوزه رزم دریایی قرار گرفت.
به گزارش پایداری ملی به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ حاتمی از مراحل پایانی ساخت و تجهیز ناوشکن دنا و شناور مین‌شکار صبا بازدید کرد.

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر لزوم اتمام پروژه‌های دفاعی ناوشکن دنا و شناور مین‌شکار صبا و آمادگی جهت تحویل به نیروهای مسلح تصریح کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مصمم است در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه در سال جهش تولید با همت و عزم جهادی متخصصین متعهد و انقلابی صنعت دفاعی با تولید و ساخت پیشرفته‌ترین تجهیزات و دستاوردهای دفاعی مورد نیاز نیروهای مسلح گام‌های بلندی را در تحقق شعار سال و ارتقای قدرت بازدارندگی دفاعی ایران اسلامی بردارد.

 امیر سرتیپ حاتمی از ناوشکن دنا به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین شناورهای کلاس موج یاد کرد که امید است با تکمیل و تجهیز نهایی آن به پیشرفته‌ترین سامانه‌ها، به‌زودی به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحویل شود.

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ساخت و تولید شناور مین‌شکار صبا توسط سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع را یکی از افتخارات حوزه رزم دریایی عنوان کرد و گفت: مین‌شکار صبا مأموریت شناسایی و انهدام انواع مین‌های دریایی را در آب‌های منطقه‌ای به‌عهده دارد که ان‌شاءالله در آینده نزدیک به نیروی دریایی راهبردی ارتش جهت اجرای مأموریت‌های خطیر واگذار می‌شود
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر