۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۵۸۸۲۵
رییس جمهوری گفت: همه کارمندان با رعایت مسائل بهداشتی (شنبه) دهم خردادماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ به سرکار خود حاضر می‌شوند و سازمان اداری استخدامی این دستورالعمل و نکات ریز بهداشتی را ابلاغ می‌کند.
به گزارش پایداری ملی، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: از دهم خردادماه همه کارمندان اداری به محل خدمت خود حضور خواهند یافت و آن درصدی که قبلا گفته بود کمتر بیایند به خاطر مشکلاتی که در بعضی از جاها به خاطر خدمات بود بنابراین این محدودیت برداشته می‌شود و همه کارمندان از این تاریخ با رعایت همه دستورالعمل‌ها به سرکار خواهند آمد و در ابلاغی که می شود نکات ریز این مساله به کارمندان گوشزد می‌شود.

رییس‌جمهوری افزود: ساعت کار اداره ۷.۳۰ تا ۱۴.۳۰ خواهد بود بنابراین فعلا تا اطلاع ثانوی این ساعت کار اداری است.  بنابراین از دهم خرداد برنامه ما این گونه است که سازمان اداری استخدامی ما در همین هفته این دستورالعمل را ابلاغ می‌کند و نکات ریز بهداشتی هم در ضمن آن اعلام خواهد شد.

روحانی در ادامه به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر،  این روز را روزی بسیار مهم در تاریخ ملی و کشور و دفاع مقدس ما عنوان کرد و گفت: شاید شادمانی سوم خرداد از یادرفتنی نباشد و همیشه به یاد مردم باقی بماند.

رییس جمهوری ادامه داد: سوم خرداد ۶۱ که رزمندگان عزیز ما از سپاه و بسیج و سایر نیروها و عشایر و نیروی انتظامی همه در کنار هم آن غرور بزرگ و آن پیروزی عظیم را برای تاریخ ما رقم زدند. مردم یادشان است که ساعت ۲ بعدازظهر سوم خرداد وقتی صدا و سیما پیروزی را اعلام کرد چه ولوله‌ای در سراسر کشور شد.  

روحانی افزود: ملت ما در این روز نشان داد حتی اگر مدرنترین سلاح‌ها در اختیار دشمنان باشد، پشت به پشت هم دهند اراده ملت ما بر همه آنها قالب و پیروز خواهد بود و این روز در تاریخ ماند.

وی ادامه داد: روزها و شادمانی‌های دیگری هم داشتیم اما به گمان من هیچ غمی در دوران دفاع مقدس به اندازه غم سقوط خرمشهر نبود. در اوایل آبان سال ۵۹ و هیچ شادمانی هم در دفاع مقدس بالاتر از سوم خرداد ۶۱ یعنی بازپس گیری خرمشهر و آزاد شدن این شهر نبود. به همه رزمندگان و شهدا و دلاوران درود می‌فرستیم و همه رزمندگانی که آن روز در آن دفاع مقدس شرکت داشتند و امروز هم به خدمات خود ادامه می‌دهند برای آنها توفیق بیشتر آرزو می‌کنیم.

روحانی در ادامه به پایان ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ماه عبادت و خدمت به مردم و البته امسال ماه نشان دادن انضباط مردم و همکاری مردم با مسوولان بهداشت و درمان در سراسر کشور بود. دعای ما در این ساعات و این روز این است که خدای من در این ماه رمضان اعمال کوچک ما مورد قبول درگاه و رضایت تو بود از تو می‌خواهیم که آن خشنودی و رضایت تو نسبت به ما افزون گردد. اگر اعمال ما کافی نبود و مورد رضایت تو نبود هم اکنون از ما راضی و خشنود باش.  

رییس‌جمهوری افزود: امیدواریم خداوند این دعای مردم را مورد قبول درگاه خود قرار دهد. پایان بسیار خوبی برای عبادت مردم رقم بزند و فردای یکشنبه ان شاء الله روز عید واقعی برای همه مسلمانان و برای همه مخلصین باشد.
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر