۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۵۸۸۰۷
ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، تاکید کرد: تحولات منطقه و روند داخلی در سرزمین‌های اشغالی و وضعیت بحرانی رژیم صهیونیستی، نویدبخش اضمحلال و نابودی این رژیم نامشروع و جعلی است.
به گزارش پایداری ملی، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، تاکید کرد: تحولات منطقه و روند داخلی در سرزمین‌های اشغالی و وضعیت بحرانی رژیم صهیونیستی،  نویدبخش اضمحلال و نابودی این رژیم نامشروع و جعلی است.

متن بیانیه به این شرح است:

روز قدس از یک سو یادآور مقاومت و ایستادگی ملتی مظلوم و از سوی دیگر نشانگر تدبیر و دوراندیشی بنیان‌گذار عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) است که در سال ۱۳۵۸ و با نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، روحی تازه به پیکره جهان اسلام و استکبارستیزان عالم دمید. با گذشت ۴۱ سال از این ابتکار  راهبردی حضرت امام(ره)، همچنان آزادی قدس شریف، رهایی ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست، محو غده سرطانی رژیم صهیونیستی و حمایت از جبهه مقاومت اسلامی، آرمان‏ بلند مسلمانان جهان است.

با تأکید بر حساسیت مقطع کنونی منطقه غرب آسیا و شکست سیاست های استکباری شیطان بزرگ برای اجرای طرح استعماری معامله قرن، امسال بزرگداشت این روز بزرگ در شرایطی که جهان درگیر ویروس کروناست، ابراز انزجار  مردم انقلابی ایران اسلامی و ملت های مسلمان جهان متناسب با وضعیت موجود برگزار خواهد شد و پاسداشت روز جهانی قدس با بیانات راهبردی و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مدظله العالی)  با اقتدار و عظمت جلوه‌ای دوچندان خواهد یافت.

تحولات منطقه و روند داخلی در سرزمین‌های اشغالی و وضعیت بحرانی رژیم صهیونیستی،  نویدبخش اضمحلال و نابودی این رژیم نامشروع و جعلی است.

در این شرایط و به‌منظور دفاع از حقوق پایمال شده مردم مظلوم فلسطین و مقابله با سازش‌کاران منطقه، روز جهانی قدس از اهمیت ویژه‏ ای برخوردار  است.

کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه تنها راه‌حل مسئله فلسطین مقاومت در برابر متجاوزان است، همچون آحاد ملت شهیدپرور ایران اسلامی و ملت‌های آزادیخواه منطقه و جهان ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، انزجار خود را از  رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم اعلام می‌دارند و اطمینان می دهند؛ تحت رهبری هوشمندانه فرمانده معظم کل قوا لحظه ای از آرمان مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف کوتاه نخواهند آمد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر