۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۵۸۷۷۹
با توجه به آمادگی کامل واحدهای پدافند غیرعامل
یک مقام مسئول در بندر شهید رجایی، ضمن رد ادعای حمله موفق به تاسیسات این بندر گفت: در هفته گذشته برخی اختلال‌ها در سامانه‌های رایانه‌ای بندر به وقوع پیوست که می‌تواند ناشی از حمله سایبری باشد.
به گزارش پایداری ملی و بنا بر اعلام نورنیوز، یک مقام مسئول در بندر شهید رجایی، ضمن رد ادعای حمله موفق به تاسیسات این بندر گفت: در هفته گذشته برخی اختلال‌ها در سامانه‌های رایانه‌ای بندر به وقوع پیوست که می‌تواند ناشی از حمله سایبری باشد.

روزنامه واشنگتن پست چاپ آمریکا در گزارشی که دیروز (دوشنبه ۲۹ اردیبهشت) منتشر کرد به نقل از یک مقام دولت آمریکا و مقامات رسمی «یک دولت خارجی» مدعی شد که رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات «بندر شهید رجایی ایران» حمله سایبری داشته است.

مسئولین ذیربط در بندر شهید رجایی تاکید کرده‌اند که با توجه به آمادگی کامل واحدهای پدافند غیرعامل در تاسیسات بندر شهید رجایی و مقابله به موقع و موثر با اشکالات به وجود آمده، هیچ‌گونه اخلالی در روند فعالیت‌های جاری ایجاد نشد.

واشنگتن پست مدعی شده این حمله در واکنش به عملیات سایبری‌ صورت گرفته از سوی ایران در ماه آوریل به «تاسیسات آبی روستایی اسرائیل» انجام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر