۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۸۷۰۸
معاون فرماندار بهارستان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بهارستان گفت: به دلیل اهمیت شناسایی آسیب پذیری‌ها و تهدیدات موجود در هر سازمان، شناسنامه پدافند غیرعامل بهارستان تدوین خواهد شد.
به گزارش پایداری ملی، نشست کارگروه شناسنامه پدافند غیرعامل با حضور دانوش دمیریان مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان، تقی سالک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان، بخشداران بخش‌های بوستان و گلستان، شهردارهای سه شهر گلستان، صالحیه و نسیم شهر و جمع دیگری از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

سالک در این نشست باتاکید بر اهمیت پدافند غیرعامل در کاهش آسیب پذیری‌ها و تهدیدات، عنوان داشت: امروزه پدافند غیرعامل یکی از مولفه‌های قدرت کشورها به شمار می رود و حتی کشورهایی که در مقایسه با ایران اسلامی هیچ خطری آنان را تهدید نمی کند، در حوزه پدافند غیرعامل قوی ترین هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه شناسایی آسیب پذیری‌ها و تهدیدات موجود در هر سازمان، پایه تصمیم‌گیری برای بهبود شرایط فعلی است، تصریح کرد: چراکه همه برنامه‌ریزی‌های بعدی در این زمینه منوط به داشتن اطلاعات درست و به‌روز امروز است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار بهارستان همچنین در رابطه با شرایط پدافند غیرعامل در شهرستان بهارستان، بیان داشت: شناسنامه پدافند غیرعامل شهرستان با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و اداری تدوین می شود.

وی در پایان به اولویت‌های موجود در بهارستان در سال ۹۹ اشاره کرد و افزود: اولویت اصلی ما در شهرستان در سال جاری در حوزه پدافند غیرعامل، آموزش و اطلاع رسانی همگانی است، چراکه سرمایه‌گذاری در زمینه پدافند غیرعامل، باعث ارتقای امنیت جامعه و کاهش هزینه‌ها در صورت بروز خسارات و تهدیدات احتمالی می شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر