۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۵۸۶۶۶
فرمانده نیروی دریایی سپاه:ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند و نشان دادند همواره آمادگی انجام هر ماموریتی را دارند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس در پی بروز حادثه برای یک فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمرین دریایی در دریای عمان و شهادت و مجروحیت جمعی از دریادلان این نیرو، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خطاب به امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

متن پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه به این شرح است:

دریادار ستاد برادر حسین خانزادی

فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ارتش جمهوری اسلامی همواره یادآور رشادت های بزرگ مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند، آنانی که در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور مقتدرانه و شجاعانه آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن به کار بستند و نشان دادند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و پرقدرتی هستند که با توکل به خدای متعال و الهام از مکتب شهادت طلبانه سیدالشهدا (ع) همواره آمادگی انجام هر ماموریتی را دارند و در این رهگذر از هیچ کوششی دریغ ننمودند.

اگر امروز رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران و مجموعه پر توان نیروهای مسلح با اقتدار در مقابل دشمن ایستاده اند، بدون شک این اقتدار را مدیون جانفشانی های مردان بزرگ و شهدای والامقام نیروهای مسلح می‌دانند که راه، نام و اثرات بی بدیلشان در تاریخ ایران اسلامی تا همیشه جاودان خواهند ماند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه برادران ایمانی در ماه مبارک رمضان، شهادت جمعی از رزمندگان سپیدپوش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمرین رزمی نیروی دریایی آجا در آب‌های دریای عمان را به محضر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، جنابعالی و آحاد فرماندهان و کارکنان خدوم و دریادل این نیرو و خانواده معظم شهیدان این حادثه تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

برای شهدای عزیز، رحمت و رضوان الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای مجروحین فداکار حادثه، عافیت و سلامتی و برای آحاد همکاران و نیز خانواده‌ها و بازماندگان مکرم، صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین مسئلت می‌کنم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر