۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۵۸۶۵۲
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی شهادت جمعی از کارکنان خدوم ناوچه کنارک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.
به پایداری ملی، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی شهادت جمعی از مجاهدان و کارکنان خدوم ناوچه کنارک نیروی دریایی ارتش را تبریک و تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت هنر مردان خداست


برادر گرامی امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم 

شهادت تنی چند از دریادلان و کارکنان خدوم ناوچه کنارک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در جریان انجام تمرین دریایی دچار حادثه شده و به فیض شهادت نائل آمدند غم و اندوهی جانکاه بر روح و دل نشاند. 

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نیروی راهبردی همواره یادآور رشادت، غیرت و فداکاری در راه اسلام، انقلاب و میهن بوده، هست و خواهد بود. 

بدین وسیله شهادت این فرزندان میهن که در راه حفاظت از مرزها و ارتقای توان دفاعی و بازدارندگی کشور جان خود را فدا کردند به محضر فرماندهی معظم کل قوا، آحاد ارتشیان غیور و انقلابی، به‌ویژه دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده ارجمند این عزیزان و همه هم‌میهنان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال علو درجاتشان را خواستارم.


سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر