۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۸۶۲۳
رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران بر لزوم بازنگری شهرداری تهران در لایحه واکنش اضطراری به زلزله تهران در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.
به گزارش پایداری ملی، زهرا صدراعظم نوری در دویست و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: وقوع زلزله با قدرت ۵.۱ ریشتر اهمیت توجه به مدیریت بحران را بیش از پیش یادآوری کرد. امروز با گذشت ۱۷ سال از زلزله بم و دو سال از زلزله ملارد، این سوال مطرح است که توان ما در مدیریت بحران‌های این چنینی چقدر است؟

وی این پرسش را مطرح کرد که در این مدت توان ما در ساماندهی امکانات برای مدیریت بحران افزایش یافته و آیا کیفیت ساخت‌وسازهای ما در این مدت ارتقاء پیدا کرده است؟

رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران ادامه داد: شورای شهر تهران با آینده‌نگری طرحی به عنوان الزام شهرداری تهران به ارائه‌لایحه واکنش اضطراری به زلزله تهران را در سال ۱۳۹۷ به تصویب رساند که به موجب آن شهرداری تهران موظف شد لایحه برنامه عملیاتی واکنش اضطراری را به همراه دستورالعمل‌های آن به شورا بفرستد.

صدراعظم نوری تاکید کرد: این لایحه سال گذشته به شورا آمد اما متاسفانه تا امروز نسبت به اصلاح و بازنگری لایحه اقدامی نشده است. در این خصوص به شهرداری تهران تذکر می‌دهم تا لایحه را مورد بازنگری قرار داده و مجدد به شورای شهر تهران ارسال کند.
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر