۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۵۸۵۵۴
اداره اطلاعات و مبارزه با تروریسم بغداد از وصول اطلاعاتی درباره قصد داعش برای انجام حملات تروریستی در پایتخت عراق با خودروهای بمب‌گذاری شده خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، یک پایگاه خبری عراقی  با انتشار سندی نوشت که اداره اطلاعات و مبارزه با تروریسم بغداد درباره حملات تروریستی احتمالی  و قریب‌الوقوع داعش در این استان با خودروهای بمب‌گذاری شده هشدار داده است.

«موازین نیوز» نوشت: اداره اطلاعات و مبارزه با تروریسم بغداد با ارسال نامه‌ای به فرماندهی عملیات بغداد، اداره اطلاعات پلیس و سایر مقامات ذیربط این استان درباره درز اطلاعاتی از عناصر داعش و قصد آنها برای انجام حملات تروریستی در بغداد هشدار داد.

در این نامه که تاریخ آن به سه روز پیش باز می‌گردد، آمده است که اطلاعاتی در دست است که نشان می‌دهد شماری از عناصر داعش 6 روز پیش از نینوی عازم بغداد شده اند و قصد دارند با خودروهای بمب‌گذاری شده که افراد انتحاری هدایت آنها را در دست دارند، این استان را هدف قرار دهند. آغاز این عملیات از سامرا و الطارمیه خواهد بود و امروز یا روزهای آتی این عملیات آغاز خواهد شد و بخش اطلاعات و مبارزه با تروریسم شمال کرخ همچنان در حال پیگیری و هماهنگی با سایر سرویس‌های امنیتی برای اتخاد تصمیمات لازم است.

این در حالی است که طی چند روز اخیر، هسته‌های خاموش داعش با حمایت آمریکا و عربستان چندین حمله تروریستی در استانهای صلاح الدین، ذی قار، بابل، الانبار و دیالی انجام داده‌اند که به شهادت ومجروحیت شماری از نیروهای الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی منجر شده است اما نیروهای امنیتی تاکنون توانسته‌اند به خوبی این حملات را دفع کنند.
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر