۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۵۸۵۳۲
رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: نخستین اورژانس دریایی ویژه کارکنان سکوهای گازی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی روی شناور "پارمید" راه‌اندازی شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ایرنا - علیرضا نجومی روز شنبه با اشاره به استقرار اتاقک ایزولاسیون مجهز به تجهیزات پزشکی روی این شناور دریایی افزود: این اورژانس دریایی با هدف انتقال بیماران مختص کرونا و برای پوشش حوادث انسانی از جمله بیماری‌های قلبی و عروقی و سایر بیماران، برای نخستین‌بار در استان بوشهر و در بخش سکوهای فراساحل پارس جنوبی به کار گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: حفظ جان کارکنان شاغل در سکوهای پارس جنوبی و صیانت از تولید ایمن و پایدار گاز اساس برپایی این اورژانس دریایی است.

رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارس بیان کرد: این مهم نتیجه کار گروهی و مشارکت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با ابتکار عمل شرکت نفت و گاز پارس، حمایت مدیرعامل و معاون عملیات و پشتیبانی این شرکت محقق شده‌است.

وی با بیان اینکه اتاقک ایزولاسیون شناور دریایی، مختص اورژانس دریایی (عملیات تریاژ) و از برنامه‌های مورد توجه ستاد مقابله با بیماری کویید ۱۹ شرکت ملی نفت ایران است، ادامه داد: این اتاقک ایزولاسیون شناور که می‌تواند نقش اورژانس دریایی را داشته باشد به تجهیزات مهم پزشکی اورژانسی از جمله تخت‌های احیا، کپسول‌های اکسیژن، دستگاه نوار قلب، دستگاه suction و کاور یکبار مصرف حفاظت در برابر ویروس کرونا مجهزاست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر