۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۵۸۵۰۱
معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین تنها راه تحقق جهش تولید را داشتن روحیه جهادی و انقلابی دانست و گفت: روحیه جهادی و انقلابی می‌تواند «جهش تولید» را به همراه داشته باشد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر - سردار پاشا محمدی معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان ناخدای کشتی و دیده بان بصیر و آگاه انقلاب اسلامی به خوبی وضعیت جهانی و شرایط داخلی کشور را رصد می‌کنند و متناسب با آن راهبردها را انتخاب می‌کنند.

وی افزود: در دنیای امروز قدرت سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماع پویا متکی بر توان اقتصادی است، باید پشتوانه قوی اقتصادی داشت تا در سایر حوزه‌ها قدرت پیدا کرد.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان و تحریم‌های همه جانبه، تصریح کرد: در این جنگ تمام عیار دشمنان، علیه ایران اسلامی باید به خود اتکایی برسیم و نیازهای کشور را در داخل تولید کنیم که البته با روال عادی و جاری این امر تحقق نمی‌یابد. مقام معظم رهبری در این خصوص می‌فرمایند که «همه باید بدانند که مشکلات این کشور جز با کار جهادی و انقلابی حل نخواهد شد» پس راه تحقق جهش تولید داشتن روحیه جهادی و انقلابی است.

سردار محمدی تنها راه تحقق جهش تولید را داشتن روحیه جهادی و انقلابی دانست و افزود: روحیه جهادی و انقلابی می‌تواند جهش تولید را به همراه داشته باشد نه اینکه ساعت ۷ صبح سر کار آمده و ۱۴ به خانه برویم.

وی تاکید کرد: جهش تولید با کار پر زور، پر فشار، پر کیفیت محقق می‌شود، کار انقلابی و جهادی می‌تواند منجر به جهش تولید شود. روحیه همه ما و مردم باید همانند دوران دفاع مقدس باشد تا بتوانیم به خواست مقام معظم رهبری در «جهش تولید» دست یابیم.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین گفت: به همین دلیل همه باید از دولت، مجلس، قوه قضائیه، سایر دستگاه‌های حاکمیتی، نیروهای مسلح و مردم متحد یک دل و یک صدا و گوش به فرمان ولایت، هر کس هر چه توان دارد در جهش تولید به کار گرفته و تکلیفش را در پیشگاه خداوند متعال و ولی امر مسلمین عملیاتی کند تا ما بعد از سال رونق تولید به یک جهش شتابان در عرصه تولید و تقویت بنیه اقتصادی در سال ۹۹ برسیم و این نسخه شفا بخش ما برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر