۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۸۴۶۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی از تعطیلی و پلمب تعداد ١٧ مجتمع تجاری و واحد صنفی بی توجه به موارد بهداشتی در شهرستان اراک خبر داد.
به‌گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، بهروز اکرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان در رابطه با برخورد با واحدهای صنفی که موازین بهداشتی را رعایت نمی‌کنند اظهار داشت: به دنبال رصد و پایش واحدها و مجتمع‌های تجاری در سط شهر اراک، ١٧ مجتمع تجاری و واحد صنفی تعطیل و پلمپ شد.

وی افزود: با توجه به عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم صبح امروز توسط گشت‌های مشترک بازرسی و بهداشتی تعداد سه مجتمع پاساژ و مجتمع تجاری در استان مرکزی تعطیل و پلمب شد.

اکرمی عنوان کرد: همچنین در راستای برخورد با متخلفان از مصوبات پدافند زیستی استان مرکزی، ١٢ واحد صنفی، یک نمایندگی اپراتورهای تلفن همراه و یک دفتر پیشخوان دولت به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به تداوم بازرسی‌ها تصریح کرد: با توجه به مصوبات ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا، بازرسی‌ها توسط گشت‌های مشترک همچنان در سطح استان مرکزی روزانه ادامه دارد.

اکرمی خاطرنشان کرد: در بحث سلامت جامعه با هیچ فرد و صنفی کوچکترین اغماضی نداریم و چنانچه اصناف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند در راستای حفظ سلامت مردم، این واحدهای صنفی و تجاری توسط بازرسان پلمب می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر