۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۵۸۴۱۴
امیر حیدری:
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم که در مبارزه با کرونا روحیه تهاجمی را حفظ کنیم و اگر در آینده به هر دستاوردی در این زمینه برسیم با اخلاص پای کار خواهیم آورد.
به گزارش پایداری ملی، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به این سوال که برنامه‌های نیروی زمینی ارتش برای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری «جهش تولید» نامیده شده، چیست؟ گفت: همانگونه که می‌دانید مسئولیت تولید تجهیزات دفاعی از سوی فرمانده معظم کل قوا به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح واگذار شده است به همین دلیل نیروی زمینی نقش چندانی در تولید تجهیزات دفاعی ندارد بلکه ما در بخش تولید دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی دستی بر آتش داریم و فعالیت مراکز تحقیقاتی ما در این حوزه است، امیدواریم با همکاری و همراهی شرکت‌های دانش‌بنیان گام بلندی در راستای جهش تولید برداریم و موجبات خشنودی فرماندهی معظم کل قوا را فراهم کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به این سوال که آیا همانطور که در زمینه‌های دیگری که تحریم بودیم مانند عرصه دفاعی و توانستیم بر مشکلات فائق بیاییم و آنها را حل کنیم دولت می‌تواند در زمینه مبارزه با کرونا با وجود تحریم‌های آمریکا و مشکلات کشور بر کرونا نیز غلبه کند، گفت: برای پاسخ به این سوال و اینکه در مقابله با این ویروس منحوس با وجود تحریم‌های دارویی می‌توانیم موفق باشیم یا خیر؟ باید ببینیم در رویارویی با مسائل مشکلات دیگر مانند جنگ تحمیلی علت موفقیت ملت ما چه بوده است.

امیر حیدری ادامه داد: دلیل اصلی موفقیت در دفاع مقدس و مسائل و مشکلاتی که دشمنان در ابتدای انقلاب برای ما به وجود آوردند روحیه ولایت محوری و ولایت مداری در نیروهای مسلح است. امروز هم با توکل بر خدا و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در بحث مبارزه با کرونا تا این لحظه پیشتاز و به فضل خدا موفق بوده‌ایم و دلیل این موفقیت اطاعت از اوامر رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: من نمی گویم که در زمینه مبارزه با کرونا توان پنهانی نداریم اما بخش اعظمی از توان خود را به میدان آوردیم چراکه ما باید در خدمت مردم باشیم لذا تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم که در مبارزه با کرونا روحیه تهاجمی را حفظ کنیم و اگر در آینده به هر دستاوردی در این زمینه برسیم با اخلاص پای کار خواهیم آورد.
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر