۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۵۸۴۱۳
استاندار خوزستان ضمن تشکر از مردم شهید پرور استان در رعایت طرح فاصله‌گذاری هوشمند نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط انصاف استان تاکید کرد و دستور لازم به منظور تشکیل کمیته مشترک جهت نظارت بر رعایت الزامات بهداشتی را صادر نمود.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان خوزستان به ریاست شریعتی استاندار خوزستان و رئیس قرارگاه پدافند زیستی استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان ضمن تشکر از زحمات پرسنل مجموعه بهداشت و درمان استان خواستار هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی استان جهت مقابله با ویروس کرونا شد. همچنین ایشان گزارش جامعی در قالب پاورپوینت از اقدامات و عملکرد اداره کل پدافند غیرعامل در مورد قرارگاه پدافند زیستی استان برای حاضرین ارائه کرد.

در ادامه دکتر ابول ‌نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گزارشی اجمالی از اقدامات صورت گرفته در مورد مقابله با ویروس کرونا و آمار دقیقی از افراد مبتلا و بهبود یافته بیماری کویید 19 ارائه کرد.

سپس، شریعتی استاندار خوزستان ضمن تشریح شرایط کنونی استان بر مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی تاکید کرد و خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش همه دستگاه‌های استان با مجموعه بهداشت و درمان شد.

وی ضمن تشکر از مردم شهید پرور استان در راستای طرح فاصله‌گذاری هوشمند نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط انصاف استان تاکید کرد و دستور لازم به منظور تشکیل کمیته مشترک جهت نظارت بر رعایت الزامات بهداشتی را صادر کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر