۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۵۸۳۷۱
استاندار خوزستان بر ادامه رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی از سوی شهروندان تاکید کرد.
به گزارش پایداری ملی، جلسه شورای پدافند غیرعامل استان خوزستان به ریاست دکتر شریعتی استاندار خوزستان و با حضور سایر اعضا برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان گزارشی از عملکرد شورای پدافند غیرعامل در سال ۹۸ ارائه و برنامه سال ۹۹ را برای حاضرین مطرح کردند.

در ادامه جناب آقای آصفی معاون محترم امنیتی انتظامی استانداری خوزستان بر اجرای هرچه بهتر وظایف محوله از سوی اعضا در مورد مقابله با ویروس کرونا و تاکید برآن از همه اعضا خواست که بر مبنای همدلی و وحدت سازمانی با دستگاه علوم پزشکی در زمینه مقابله با ویروس کرونا همکاری کنند.

در ادامه تعدادی از روسای کارگروه های تخصصی مواردی را مطرح و در ادامه آقای علامه معاون اداره کل پدافند غیرعامل استانداری در مورد سامانه بومی رصد و پایش که در حال انجام است گزارشی ارائه کرد.

در انتهای این جلسه، استاندار خوزستان و رئیس شورای پدافند غیرعامل استان بر ادامه همکاری همه دستگاهها در مقابله با بیماری کرونا تاکید کرد.

وی از همه اعضا شورای پدافند استان خواست در حوزه پدافند غیرعامل بطور جدی‌تری فعالیت کنند. 

شریعتی همچنین برای مقابله با ویروس کرونا بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی همچون رعایت جدی فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، در خانه ماندن، رعایت نوبت‌بندی حضور پرسنل در محیط های اداری، نظارت بر فعالیت اصناف، رعایت شهروندان در زمان مراجعه به ادارات مبنی بر رعایت دستورالعمل و نکات بهداشتی و …. تاکید کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر