۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۵۸۳۴۲
رئیس کارگروه فرهنگی-اجتماعی و آموزشی شورای پدافند غیرعامل استان و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان از روند آموزش و تدریس آنلاین در چند مدرسه زنجان بازدید کردند.
محمد رضا شهبازی
به گزارش پایداری ملی، ابراهیم رفیعی رئیس کارگروه فرهنگی-اجتماعی و آموزشی شورای تخصصی پدافند غیرعامل و مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این بازدید ضمن خدا قوت و تقدیر و تشکر از زحمات همکاران فرهنگی، اظهار داشت: اگرچه ویروس کرونا تعطیلی ناخواسته و البته طولانی‌مدت مدارس را رقم زد؛ اما این روزها جریان یادگیری در خانه ها با مشارکت والدین و با روش‌های مختلف از جمله پخش تلوزیونی برنامه های آموزشی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در حال پیگیری است و فرهنگیان استان زنجان در ایام شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس اقدامات خوب و موثری در زمینه های علمی و آموزشی به صورت مجازی انجام داده اند.

رفیعی افزود: به محض اعلام خبر شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش و پرورش استان زنجان بلافاصله وارد عمل شد و علاوه بر ارائه آموزش های مجازی توسط همکاران پر تلاش، اقدام به تولید و انتشار محتواهای مکمل به صورت ویدئو، تصویر، متن و ... به طور گسترده نمود تا از این طریق مانع از تعطیلی آموزش در ایام تعطیلی مدارس شود.

وی افزود: مدیران و معلمان استان زنجان در این ایام با دلسوزی تمام و روحیه جهادی فعالیت کردند و امروز آموزش ها از طریق شبکه شاد(شبکه آموزشی دانش آموزان) که اقدامی بی نظیر است دنبال و پیگیری می‌شود.

مظفری، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان نیز ضمن تشکر از معلمان استان، هدف از این بازدید را تقدیر از زحمات و اقدامات همکاران فرهنگی مدارس در خصوص آموزش های آنلاین به دانش آموزان و آیندسازان کشور عنوان کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر