۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۵۸۳۳۶
امیر رحیم زاده:
جانشین قرارگاه پدافند هوایی کشور، گفت: کلیه تحرکات کشورهای فرامنطقه‌ای بویژه در کشورهای همسایه غرب کشور، تحت رصد و کنترل کامل شبکه یکپارچه پدافند هوایی است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، امیر قادر رحیم زاده جانشین قرارگاه پدافند هوایی کشور که به منظور ارزیابی سامانه‌های پدافندی ارتش و سپاه مستقر در مناطق عملیاتی غرب کشور در رأس جمعی از مسئولان و کارشناسان این قرارگاه، نیروی پدافند هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه پاسداران در این منطقه حضور دارد، گفت: هدف کلی از این بازدید بررسی میزان آمادگی شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور و هماهنگی سامانه‌های پدافندی ارتش و سپاه مستقر در منطقه غرب کشور است.

وی افزود: همچنین بررسی میزان دقت در اجرای دستورالعمل‌های صادره از مرکز عملیات پدافند هوایی کشور و توانمندی عملیاتی سامانه‌ها و تجهیزات جدید و ارتقاء یافته پدافندی در حوزه‌های راداری، موشکی و اطلاعاتی در غرب کشور از جمله اهداف ما در این بازدید است.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی تصریح کرد: هرچند مشاهده آخرین وضعیت عملکرد و میزان آمادگی سامانه‌های پدافندی به صورت آنلاین و در لحظه توسط مرکز عملیات پدافند هوایی کشور رصد و پایش می‌شود، اما بازدید میدانی و دیدار با فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی مستقر در منطقه غرب کشور به صورت صمیمانه و چهره به چهره از جمله اهداف دیگر ما در این بازدید بشمار می‌رود.

امیر رحیم زاده با اشاره به اینکه کلیه تحرکات کشورهای فرامنطقه‌ای تحت رصد و کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی است، تاکید کرد: با توجه به تحرکات اخیر نیروهای فرامنطقه ای در کشورهای همسایه غربی ایران اسلامی، میزان تسلط و حصول اطمینان از توانمندی سامانه‌های پدافند هوایی در این منطقه بسیار حائز اهمیت است که طی این بازدید، بررسی‌های لازم در این خصوص صورت می‌گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر