۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۸۲۴۳
رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از انعقاد توافق‌نامه بین این دانشگاه با صنایع تسلیحاتی و رزم انفرادی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با هدف ساخت، توسعه فناوری و تولید قطعات دفاعی و صنعتی خبر داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ایرنا ، بابک نگاهداری گفت: توافق نامه ای بالغ برسه هزار میلیارد ریال برای تولید قطعات دفاعی و غیردفاعی مورد نیاز گروه صنایع تسلیحاتی و رزم انفرادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.

وی افزود: این توافق نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و یکی از صنایع وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص ساخت، توسعه فناوری و تولید قطعات دفاعی و صنعتی به امضا رسید و از جمله اقدامات پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه در راستای توسعه فعالیت کانون های دانشگاه، صنعت و جامعه است.

 رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد همچنین اظهار داشت: این توافق نامه در آستانه سال «جهش تولید» ذیل تفاهم‌نامه همکاری جامع بین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی با زیرمجموعه های وزارت دفاع و پشتیبانی امضا شد.

نگاهداری، موضوع این توافق نامه را همکاری صنعتی در قالب ساخت و تولید قطعات با استفاده از امکانات کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و گفت: در راستای پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب اسلامی و رویکردهای عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای دغدغه های رهبری پیرامون موضوعات تولید به ویژه «جهش تولید»، این توافق نامه در قالب فعالیت های اداره کل کانون های دانشگاه، صنعت و جامعه در حال پیگیری است.

وی، استفاده از امکانات کارگاهی و ظرفیت تولید قطعات توسط دانشگاه آزاد اسلامی را هدف اصلی این توافق نامه عنوان کرد و گفت: مطابق این توافق نامه، قرارداد هر یک از موضوعات مطروحه، به صورت مجزا تنظیم و منعقد می شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر