۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۸۲۴۲
«نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند امروز سه شنبه در نطقی تلویزیونی ضمن دفاع از عملکرد دولتش در مقابله با شیوع ویروس کرونا، قرنطینه سراسری در این کشور را تا ۱۴ اردیبهشت تمدید کرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، همزمان با انتشار گزارش‌ها درباره افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند به بیش از ۱۰ هزار نفر و رسیدن فوتی‌ها به ۳۵۸ تن، نخست‌وزیر این کشور صبح امروز از تمدید قرنطینه سراسری در هند خبر داد.

به نوشته آناتولی، «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند صبح امروز سه شنبه در نطقی تلویزیونی اعلام کرد که قرنطینه سراسری در این کشور برای مقابله با کرونا تا ۳ می (۱۴ اردیبهشت) تمدید شد.

مودی البته به مردم هند اطمینان داد، در مرحله دوم قرنطینه اجازه انجام برخی از خدمات و کارهای خاص داده و محدودیتها کم خواهد شد.

نخست‌وزیر هند با دفاع از عملکرد دولتش در مقابله با کرونا گفت: «ما از همان اول تدابیر سفت و سختی اتخاذ کرده‌ایم. ما حتی قبل از اینکه اولین مورد ابتلا (به کرونا در هند) گزارش شود، کارمان را شروع کرده بودیم و قبل از اینکه تعداد مبتلایان در کشور به ۵۰۰ نفر برسد قرنطینه سراسری 21 روزه اعلام کردیم. ما برای اینکه اقدام کنیم، منتظر بزرگ شدن مشکل نماندیم».

مودی همچنین اعلام کرد، او در دوره قرنطینه به منافع فقرا و کارگران مهاجر توجه خواهد کرد و دولتش به برداشت محصولات کشاورزی که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده است، کمک خواهد کرد.

سخنرانی تلویزیونی نخست‌وزیر هند در حالی انجام شده که طبق اطلاعات دانشگاه «جانز هاپکینز»  تا روز دوشنبه (دیروز) در هند ۱۰۴۵۳ نفر به کرونا مبتلا و ۳۵۸ تن جان باخته‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر