۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۵۸۲۱۸
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اجرای رزمایش پدافند زیستی با هدف مقابله و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا در تمام دستگاه‌ها و ادارات استان در چند روز اخیر خبر داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ایرنا -  منصور شیشه‌فروش افزود: این رزمایش به شیوه ضدعفونی تمام بخش‌های ادارات و همچنین تب‌سنجی و غربالگری کارکنان و مراجعان در بدو ورود اجرا شد.

وی اظهار داشت: بر اساس پروتکل پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در تمام ادارات بهویژه مراکز خدمات‌رسان مانند بانک‌ها و پمپ‌بنزین‌ها، میز خدمت مجهز به لوازم ضدعفونی و تب‌سنجی دایر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: کارکنان این مجموعه‌ها هم ملزم به رعایت بهداشت فردی خود و استفاده از لوازم پیشگیری از کرونا شدند.

وی یادآور شد: هر روز ۵۰۰ اکیپ متشکل از نیروهای شهرداری، ارتش و تشکل‌های مردمی بصورت ویژه عملیات ضدعفونی مناطق شهری و روستایی را با مواد استاندارد انجام می‌دهند.

شیشه‌فروش افزود: با بازگشایی اصناف و فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی، شهرداری‌ها موظف به انجام عملیات ضدعفونی معابر و وسایل حمل و نقل عمومی هستند.

وی در بخش دیگر سخنانش به اشاره به بارش‌های شب گذشته در استان گفت: این بارش‌ها موجب خساراتی شامل تخریب سیل‌بندها، قنات‌ها، جاده‌های روستایی و زمین‌های کشاورزی در منطقه اردستان شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: با حضور تیم‌های شهرداری و مدیریت بحران فرمانداری اردستان از خسارت‌ بیشتر به زمین‌های کشاورزی این منطقه با هدایت و مهار سیل جلوگیری شد.

وی با اشاره به وضعیت جوی و آغاز بارش‌ها از اواسط فردا تا سه‌شنبه گفت: در این مدت برای مناطق شمال، شمال شرق و جنوب استان بارش باران، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

شیشه‌فروش افزود: پدیده وزش باد در چند روز اخیر حتی تا ۸۰ کیلومتر در ساعت در شمال و جنوب استان گزارش شده ولی جز شکستگی تعدادی از درختان و سقف چند گلخانه، آسیب جدی دیگری گزارش نشده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر