۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۵۸۰۸۲
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این کمیسیون مقوله جنگ بیولوژیکی کرونا را در نخستین جلسه خود در سال ۹۹ مورد بررسی قرار خواهد داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری میزان - محمدابراهیم رضایی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مقوله جنگ بیولوژیکی کرونا را در نخستین جلسه خود در سال ۹۹ مورد بررسی قرار خواهد داد.
 
وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که جامعه جهانی را مورد تهدید قرار داده، جنگ بیولوژیکی است که متاسفانه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در محوریت آن قرار دارد و از ابزار‌های این جنگ علیه جامعه جهانی استفاده می‌کند.
 
رضایی با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل موضوع جنگ بیولوژیکی را از خیلی وقت پیش اعلام کرده بود، اظهار داشت :مقابله با جنگ بیولوژیکی انسجام داخلی را طلب می‌کند و در این زمینه دولت باید هماهنگی مناسبی با سازمان پدافند غیرعامل داشته باشد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: جنگ بیولوژیکی باید به عنوان یک تهدید جدی قلمداد شود و مجلس دهم و یازدهم نیز باید به این مسئله بپردازند؛ بدون شک جنگ بیولوژیکی با کرونا شروع شده و ممکن است با مواردی دیگر ادامه پیدا کند که باید در این زمینه آمادگی لازم به وجود بیاید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر