۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۵۸۰۶۵
دریادار سیاری:
رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به اهمیت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ارتش با کمک نهادهای علمی و تحقیقاتی کشوری و لشکری توانسته در حوزه فناوری اطلاعات مطابق با تکنولوژی روز پیشرفت کند.
به گزارش پایداری ملی، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت کار معاونت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس و عملیات‌هایی که آن زمان انجام می‌شد، مسئله ارتباطات سالم و بدون اختلال، بسیار حائز اهمیت بود و به خاطر داریم که در صورت قطع ارتباطات چه مشکلاتی به وجود می‌آمد.

وی با بیان اینکه سلسله اعصاب فرمانده را در زمان اجرای عملیات، ارتباطات و مخابرات تشکیل می‌دهد، گفت: در طول سه دهه گذشته این حوزه یک جهش بزرگ نسبت به قبل داشته است و تجهیزات فعلی در حوزه ارتباطات با گذشته قابل قیاس نیست. امروز رشد جهشی در حوزه ارتباطات، زندگی افراد را تحت تأثیر خود قرار داده که نقش آن در حوزه نظامی نیز بسیار حائز اهمیت است.

امیر سیاری افزود: در جریان رزمایش پیروان ولایت که در سال ۸۲ در دزفول انجام شد، فرمانده معظم کل قوا فرمودند به گونه‌ای کار کنید که حتی ارتباطاتتان بین کوچکترین یگان‌های رزمی هم قطع نشود؛ ما این موضوع را به‌عنوان یک سند بالادستی قرار دادیم و از همان زمان با شدت و قوت این دستور را دنبال کردیم. همه مسئولان و متخصصان در حوزه صنایع الکترونیک و صنایع وزارت دفاع و همچنین ارتش و سایر مراکز علمی و تحقیقاتی و دانشگاهی در این حوزه تلاش کردند تا به اهداف مورد نظر دست یابیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش تصریح کرد:  به‌حمدالله امروز نیروهای مسلح در این حوزه به جایگاه خوبی دست یافته‌اند و از امکانات و تجهیزات مطابق با فناوری‌های روز برخوردار هستند که این تضمین‌کننده پیروزی ما در عملیات‌های آتی است.
منبع: دفاع پرس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر