۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۵۸۰۶۳
طی نامه‌ای صورت گرفت؛
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه‌ای به رئیس سازمان بسیج مستضعفین از زحمات جهادی بسیجیان در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.
به گزارش پایداری ملی، «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه‌ای به سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین از همراهی‌های بی‌دریغ، تلاش‌ها و زحمات جهادی بسیجیان در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.

وی در این نامه با اشاره به توصیه حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص عدم کاهش شدت فعالیت‌ها در مبارزه با ویروس کرونا، اظهار داشت: گرچه تا مهار کامل بیماری ناشی از کووید ۱۹ همگان باید راه نسبتا دشواری بپیماییم، ولی آنچه تا امروز حاصل شده جز با همدلی، وفاق و همراهی عزیزانی همچون حضرتعالی و همکاران گرانقدرتان به دست نمی‌آمد.

وزیر بهداشت در بخش دیگری از این نامه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در شرایط سخت تحریم و در مقایسه با کشور‌هایی که از تعنم اقتصادی برخوردار هستند، نتایج افتخارآمیزی کسب کرده است، افزود: ضمن تقدیر از همراهی بی‌دریغتان، امیدوارم تا آخر این راه پرفراز و نشیب در کنارمان بمانید و هرچه زودتر با سلامتی کامل مردم، شاهد آرامش و شکوفایی روزافزون کشورمان باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر