۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۵۸۰۵۳
آخرین آمارها حاکی از ان است که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر جهان به بیش از یک میلیون و سه هزار نفر و قربانیان ویروس کرونا در سرتاسر جهان نیز به بیش از ۵۱ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.
به گزارش پایداری ملی بر اساس آمار سایت «WorldOMeters»  تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر جهان به بیش از یک میلیون و سه هزار نفر رسیده است.

همچنین بر اساس آمار این سایت، تعداد قربانیان ویروس کرونا در سرتاسر جهان به ۵۱ هزار و ۵۲۲ نفر رسیده است.

تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا که توانسته‌اند بهبودی خود را بدست بیاورند نیز به ۲۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

در حال حاضر آمریکا با بیش از ۲۳۷ هزار مبتلا به کرونا بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در جهان را دارد و قربانیان این ویروس در این کشور نیز بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ نفر بوده‌اند.

ایتالیا نیز پس از آمریکا با بیش از ۱۱۵ هزار مبتلا دومین کشور در تعداد مبتلایان به کرونا در جهان است. البته ایتالیا با ثبت ۱۳ هزار و ۹۱۵ قربانی در میان مبتلایان به ویروس کرونا، بیشترین تلفات را در جهان دارد.

بحران شیوع ویروس کرونا در حالی شتاب می گیرد که آمریکا با مشکل کمبود شدید تجهیزات پزشکی و حفاظتی برای کادر درمانی خود مواجه است.

طی روزهای اخیر فرمانداران ایالت‌های متعددی در آمریکا گفته‌اند که آنها تقریبا تجهیزات کافی مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا را دریافت نکرده‌اند.

«ند لامونت» فرماندار ایالت کانکتیکت روز سه‌شنبه گفت که تامین تجهیزات پزشکی از انبار ملی راهبری آمریکا به پایان رسیده و هم اکنون این ایالت باید برای تامین تجهیزات کلیدی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا به خود متکی باشد.
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر