۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۵۸۰۰۸
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی، فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت‌.
به گزارش پایداری ملی،‌ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت‌.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خداوند نثار وجود مبارک شما مردم عزیز و امت حزب الله که درس آموز مکتب سید و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی(علیه السلام) و راهتان راه ایستادگی و مقاومت است.

مبارک باد بر شما امت فهیم و همیشه در صحنه، یوم الله 12 فرودین روز به ثمر نشستن خون شهدا، روز بعثت انقلاب و روز استقرار حکومت مستضعفین که بذرش به دست قدرتمند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سرتاسر ایران اسلامی گسترانیده گردید و با هدایت و رهبری داهیانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) و هوشیاری، بصیرت و ایستادگی شما ملت قهرمان در برابر توطئه ها و نیرنگ های استعمار جهانی این روزها دوران بالندگی و ثمربخشی خود را می گذراند و بحول قوه الهی این پرچم پر افتخار را به دست صاحب اصلی خود حضرت بقیه الله الاعظم( ارواحنا فدا) خواهیم سپرد.

* سردار سلیمانی در پیامی دیگر؛ میلاد حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نام نهادن روز ولادت آموزگار ادب، اخلاق، ایثار، ازخودگذشتگی و ولایتمداری قمر بنی هاشم(علیه السلام) به عنوان روز جانباز موید این معناست که جانبازان میهن اسلامی، میثاقی جاودان و ابدی با مولا و مقتدای خویش بسته اند و با تحمل درد و رنج صدمات ناشی از دوران دفاع مقدس طعم جانبازی را به شیرین تر از شهد عسل مبدل نموده و با همین صبر و استقامت موجبات ابقاء و اعتلای اسلام عزیز را فراهم نموده اند.

اینجانب ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و روز جانباز را به همه جانبازان عزیز و خصوصا خانواده های معزز و صبور آنان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفیقات روزافزون برای شما عزیزان مسئلت دارم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر