۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۵۷۹۴۱
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از هدیه مقام معظم رهبری برای خرید لوازم خانگی برای مردم سیل‌زده کرمان توسط سپاه پاسداران خبر داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از تسنیم، سردار حسین معروفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق سیل‌زده استان کرمان اظهار داشت: زهکلوت کانون بحران سیل در جنوب استان بود و خسارات زیادی به مردم این منطقه وارد شد که سپاه اقدامات زیادی را برای مردم محروم این منطقه آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه در سیل اخیر به‌سبب اینکه سیل وارد خانه و کپرهای مردم شده بود آسیب زیادی به وسایل زندگی مردم وارد شد افزود: در بعضی نقاط مشاهده شده بود که تمام زندگی یک خانوار چند گوسفند بود که در سیل تلف شده بودند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده مقرر شد 500 رأس دام توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به مردم مناطق سیل‌زده رودبارجنوب که دام آنها در سیلاب تلف شده اهدا ‌شود.

وی با اشاره به آسیبی که اسباب و وسایل زندگی سیل‌زدگان وارد شده گفت: سوله بزرگی در اختیار بسیج سازندگی گذاشته شده و با فراخوانی که داده شد تعمیرکاران لوازم خانگی از سراسر منطقه گرد هم آمدند تا وسایل زندگی سیل‌زدگان را تعمیر کنند.

سردار معروفی با ابراز اینکه همزمان گروهی در منطقه در حال پایش میزان خرابی لوازم خانگی سیل‌زدگان هستند گفت: خبر خوبی که برای مردم آسیب‌دیده این منطقه داریم هدیه حضرت آقا به مردم سیل‌زده استان کرمان است و تا کنون نزدیک 500 اجاق گاز، 500 قالی، 500 سرویس قابلمه، 500 پنکه رومیزی و 300 یخچال شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: فرمانده محترم کل سپاه برای کمک به مردم عزیز سیل‌زده جنوب استان کرمان  مبلغی را در اختیار سپاه استان قرار دادند تا نسبت به خرید لوازم خانگی برای مردم سیل‌زده جنوب استان  اقدام کنند و این هدیه رهبر معظم انقلاب  است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: این لوازم خانگی در حال اعزام به منطقه است تا براساس پایش انجام‌شده به دست نیازمندان واقعی برسد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر