۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۵۷۸۸۹
امیر سیاری:
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش باید سلامت کارکنان خود را حفظ کند، گفت: با تلاش شبکه اداره بهداشت و درمان ارتش، سلامت کارکنان به‌خوبی حفظ شده است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری آنا، نشست خبری قرارگاه پدافند زیستی ارتش صبح امروز با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش و امیر دریادار مداح، رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد.

امیر سیاری در این مراسم در سخنانی با تبریک عید سعید مبعث و سال نو اظهار کرد: مأموریت اصلی ارتش دفاع از سرزمین و تمامیت ارضی کشور و تأمین امنیت کشور است.

وی گفت: ارتش در شرایط مختلف آب و هوایی و حتی در شرایط کنونی که این ویروس گسترش یافته باید توان خود را حفظ و مأموریت اصلی‌اش را انجام دهد. ارتش باید سلامت کارکنان خود را حفظ کند و با تلاش شبکه اداره بهداشت و درمان ارتش، سلامت کارکنان به‌خوبی حفظ شده است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ضمن ابلاغ فرمانده کل ارتش به امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش برای برپایی بیمارستانی دو هزار تخت‌خوابی ظرف ۴۸ ساعت در تهران اظهار کرد: ظرف روزهای گذشته ستاد کل نیروهای مسلح در راستای اجرایی کردن فرمان فرمانده معظم کل قوا پیرامون برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک، دستورات جدیدی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران صادر کردند که ما نیز امروز این دستور را برای اجرا به نیروی زمینی ارتش ابلاغ می‌کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر