۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۷۸۷۷
معاون اول رییس جمهور ضمن دریافت گزارش آخرین وضعیت سیل و آبگرفتگی در استان های فارس، بوشهر و کرمان، از استانداران این استانها خواست با بکارگیری و بسیج همه امکانات و ظرفیت استان، تمام تلاش خود را برای کمک به سیل زدگان، رفع آبگرفتگی معابر و جلوگیری از بروز خسارات بیشتر به کار گیرند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز(سه شنبه) در تماس تلفنی با استانداران فارس، بوشهر و کرمان، بسیج امکانات و آماده باش کامل نیروهای امدادی استان تا عادی شدن وضعیت را ضروری دانست و بر لزوم انجام اقدامات و تمهیدات لازم برای کاهش خسارات و آسیب به زیرساخت‌ها و منازل مردم تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین در این تماس های تلفنی از آخرین تعداد مبتلایان، بهبود یافتگان و جانباختگان بیماری کرونا مطلع شد و در جریان اقدامات صوت گرفته این سه استان برای پیشگیری، مدیریت و مقابله با کرونا قرار گرفت.

استانداران فارس، بوشهر و کرمان نیز در این تماس های تلفنی، ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت خسارات ناشی از سیل و اقدامات این استان ها برای پیشگیری از بروز خسارات و کمک به سیل زدگان، به ارائه توضیحات به معاون اول رییس جمهور در خصوص آخرین اقدامات برای پیشگیری، مدیریت و مقابله با بیماری کرونا و آخرین وضعیت بهداشتی و درمانی استانهای متبوع خود پرداختند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر