۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۵۷۷۶۹
با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد
با حضور سردار دکتر غلامرضا جلالی، مراسم تکریم و معارفه معاون ارتباطات، الکترونیک و فناوری اطلاعات سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی و به نقل از روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار دکتر جلالی در مراسم تکریم و معارفه معاون ارتباطات، الکترونیک و فناوری اطلاعات سازمان پدافند غیرعامل کشور، با بیان اینکه رویکرد سازمان پدافند غیرعامل در فضای سایبری حرکت به سمت استقلال و تقویت حکمرانی در این فضاست، تاکید کرد: اولویت سازمان پدافند غیرعامل کشور در حوزه‌های سایبری، حمایت و راهبری پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات، موتور جستجوی ایرانی، پست الکترونیکی ایرانی و CDN و DNS بومی با بکارگیری مشارکت فعال بخش های خصوصی و دولتی در این امور مهم است.

وی ادامه داد: با توجه به سوابق درخشان سردار باقری، امیدواریم معاونت ارتباطات، الکترونیک و فناوری اطلاعات سازمان در دوره جدید بتواند ماموریت‌ها و وظایف بزرگ سازمان را بر پایه سیاست‎‌ها و برنامه‌های مصوب و با ایجاد یک فهم مشترک بین مسئولان و متولیان این امر به انجام برساند. 

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور همچنین در این مراسم از زحمات امیر مقدمی سرپرست معاونت ارتباطات، الکترونیک و فناوری اطلاعات سازمان تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است سردار دکتر جلالی در احکامی جداگانه، سردار حسین باقری را به سمت دستیار ویژه امور سایبری رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و معاون ارتباطات، الکترونیک و فناوری اطلاعات سازمان پدافند غیرعامل کشور و دکتر سعید رحیمی را به سمت جانشین معاونت ارتباطات، الکترونیک و فناوری اطلاعات سازمان پدافند غیرعامل کشور منصوب کرده است.

سردار حسین باقری رئیس سابق صنایع الکترونیک وزارت دفاع (صاایران) بوده و دارای مدال درجه سه فتح و سوابق ارزشمند رزمندگی و جانبازی در دوران پر افتخار دفاع مقدس می باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر