۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۵۷۷۶۵
معاون استاندار آذربایجان شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تلاش برای اجرای هرچه بهتر برنامه های بسیج ملی مقابله با کرونا، اصلی ترین برنامه ماست که انتظار داریم تمامی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی در این زمینه همراهی مناسبی داشته باشند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، علیار راستگو در جلسه هماهنگی طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با قدردانی از زحمات و تلاش‌های تمامی مسئولان و بخصوص کادر بهداشت و درمان، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های مسئول، گفت: قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان، اصلی ترین اولویت ما در شرایط حساس کنونی است که باید همه با هم و با تمام توان برای تحقق این هدف تلاش کنیم.

وی با تاکید بر افزایش فعالیت‌های هشداردهنده توسط رسانه ملی، مطبوعات و رسانه های برخط، اظهار داشت: خوشبختانه بسیاری از مردم، آگاهی مناسبی نسبت به تهدیدات ناشی از کرونا دارند ولی درصد بسیار اندکی از مردم، به توصیه های بهداشتی هیچ توجهی ندارند که برای سایر اقشار جامعه، خطرآفرین به شمار می آیند.

راستگو از تمامی دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها، شهرداری ها و فعالان بخش خصوصی استان خواست که برای اجرای دقیق برنامه های طرح بسیج ملی مقابله با کرونا تلاش کرده و از اتخاذ تصمیات سلیقه ای و موازی کاری های احتمالی، خودداری کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به فعالیت مخفیانه برخی مراکز عمومی هشدار داد و عنوان کرد: حفظ سلامتی مردم، اصلی ترین وظیفه ماست و انتظار داریم نیروی انتظامی با متخلفان برخورد کند.
در پایان اعضا این جلسه به بیان عملکرد و دیدگاه های خود در ارتباط با طرح بسیج ملی مقابله با کرونا پرداختند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر