۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۷۶۶۸
هواشناسی ایران ۹۸/۱۲/۲۴
سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران در برخی استان‌های کشور تا سه‌شنبه خبر داد. در تهران نیز امروز بارش باران پیش‌بینی شده است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری تسنیم بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز فعالیت سامانه بارشی به کل نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران و برخی مناطق مرکز، جنوب و شرق کشور گسترش می‌یابد.

در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و شمال خوزستان بارش باران شدت خواهد داشت. بارش‌ها در این مناطق به‌صورت باران و در ارتفاعات به‌صورت برف پیش‌بینی شده است.

فردا فعالیت سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب تداوم خواهد داشت و به مرکز، شرق، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز گسترش می‌یابد.

در شمال غرب و سواحل دریای خزر بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و در جنوب ایلام، لرستان، نیمه شمالی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، شمال کهگیلویه و بویراحمد و غرب اصفهان بارش‌ها شدت خواهد داشت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی دوشنبه سامانه بارشی در نیمه شرقی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان سمنان فعال است. روز سه‌شنبه سامانه بارشی در نوار شمالی کشور فعال خواهد بود، ضمن اینکه تا ظهر امروز برای استان‌های خوزستان و ایلام وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر