۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۵۷۵۵۱
معاون اداری وزارت علوم گفت: با تامین ۵۰ میلیارد تومان از سازمان برنامه و بودجه، پاداش پایان خدمت همه اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم که در سال ۹۷ بازنشسته‌ شده‌اند تا پایان امسال پرداخت می‌شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از فارس محمدتقی نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: پاداش پایان خدمتی که تاکنون از سوی وزارت علوم پرداخت شده است، پایان خدمت اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی است که تا پایان سال ۹۷ بازنشسته شده‌اند. 

وی درباره آخرین وضعیت پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشسته دانشگاه‌ها، گفت: بخشی اعظمی از این پاداش‌های دانشگاه‌های ذیل وزارت علوم، پرداخت شده و حدود ۵۰ میلیارد تومان هنوز پرداخت نشده و باقی مانده است.

*۵۰ میلیارد تومان پاداش های پایان خدمت معوقه سال ۹۷

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: لیست مربوط به این ۵۰ میلیارد تومان  پاداش پایان خدمت اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی را به سازمان برنامه و بودجه ارسال کرده‌ایم و امیدواریم که این مبالغ هم تا پایان سال تامین شود و بتوانیم پاداش پایان خدمت در وزارت علوم همه افرادی که در سال ۹۷ بازنشسته شده‌اند را پرداخت کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر