۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۵۷۵۳۴
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه باید با رویکرد تهاجمی به مقابله با ویروس کرونا رفت،گفت: تمام نفرات باید خود را مسئول بدانند و در مبارزه با ویروس منحوس کرونا پای کار باشند.
به گزارش پایداری ملی به نقل روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از کارگاه تولید مواد ضد عفونی کننده شهید زرهرن، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، گفت: امروز در شرایط جنگی قرار داریم و میدان مبارزه متفاوت است، باید با رویکرد تهاجمی به مقابله با ویروس کرونا رفت از این رو تمام نفرات باید خود را مسئول بدانند و در مبارزه با ویروس منحوس کرونا پای کار باشند.

وی با بیان اینکه تولید مواد ضد عفونی باید به صورت شبانه روزی انجام شود، افزود: امروز اولویت در تولید مواد ضد عفونی، ماسک و لباس‌های بهداشتی است که نیروی زمینی ارتش پیشگام است. در تمامی استان‌ها یگان های نزاجا در راستای پیشگیری از این ویروس فعالیت‌های خوبی را آغاز کرده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تولید باید افزایش یابد، شرایط به گونه ای است که باید در این حوزه خودکفا باشیم،اظهار داشت: از تمامی کارکنان می خواهم با جان و دل کار کنند تا با اتحاد عمومی این مشکل را ریشه کن کنیم.

امیر حیدری ضمن قدردانی از کارکنان کارگاه تولید مواد ضد عفونی شهید زرهرن،گفت: ما مرد میدان نبرد هستیم و باید در این آزمون همچون دیگر آزمون ها سربلند بیرون بیاییم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر