۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۵۷۴۱۰
مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی:
محمدباقر آقایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان در جلسه کارگروه اطلاع‌رسانی و آرام بخشی قرارگاه پدافند زیستی استان که با حضور مرتضی صفری، مدیرکل صدا و سیمای استان برگزار شد گفت: افکار عمومی به عنوان یک دارایی محسوب می شوند و رسانه‌ها افسران صیانت از این دارایی هستند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، آقایی گفت: مدیریت افکار عمومی باید مورد تجدید نظر قرار گیرد و این مستلزم تشکیل تیم های تخصصی است تا در این کارزار با استفاده از این ظرفیت‌ها فعال عمل کنیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان در جدیت برخورد با افرادی که مغرضانه و عمدا جان و امنیت روانی مردم را هدف قرار دهند افزود: در این خصوص با هیچ کس تعارف نداریم.

وی با بیان اینکه آموزش و اطلاع‌رسانی در قالب‌های مختلف به وفور وجود دارد تاکید کرد: مشکل اساسی در شرایط کنونی در زمینه آرامش بخشی است.

آقایی تصریح کرد: شایعات موجود باید در جامعه احصا شود و با ترویج آموزش‌های خود مراقبتی و همگانی پیشگیرانه امنیت روانی مردم حفظ گردد.

مدیرکل صدا و سیمای استان نیز با اشاره به تلاش منافقین و وهابیون در فضای سایبری برای ایجاد نگرانی در جامعه گفت: متاسفانه میزان خبرهایی که این رسانه‌ها در رابطه با شیوع کرونا در ایران تولید می‌کنند، چندین برابر چین است.

صفری افزود: با بازنمایی محیط‌های بیمارستانی، سعی داریم ترس و نگرانی ایجاد شده در فضای مجازی را کمتر کنیم و قطعا نشان دادن توانایی، مجرب بودن و با انگیزه بودن کادر درمان، در آرامش بخشی جامعه بی‌تاثیر نیست.

وی خاطرنشان کرد: موضوع انتشار ویروس یک مقوله است، اما آنچه که این مشکل را دو چندان می کند، سوار شدن ضد انقلاب بر روی این فضا برای التهاب آفرینی است.

صفری افزود: به نظر می‌رسد با توجه به سابقه فرهنگی کشور و استان، افکار عمومی در این مدت همراهی خوبی داشتند و باید برای غنا بخشیدن به مطالب آموزشی در استان، مطالب تخصصی نسبت به مناطق مختلف با محتوای خاص مناطق، تولید کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر