۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۵۷۳۳۶
مقابله با انتشار اخبار کذب در فضای مجازی در خصوص ویروس کرونا یکی از وظایف اصلی کارگروه آرامش بخشی و مدیریت افکار عمومی است که به عنوان زیرمجموعه قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل استان خوزستان در دستورکار قرار گرفته است.

به گزارش پایداری ملی، چهارمین جلسه کارگروه آرامش بخشی و مدیریت افکار عمومی ذیل قرارگاه پدافند زیستی استان خوزستان در محل سالن جلسات صدا و سیمای مرکز خوزستان با موضوع تجزیه و تحلیل عملکرد رسانه ای پیرامون ویروس کرونا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اعضای کارگروه مذکور برگزار شد جناب دکتر بهمئی از کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان به تشریح و تبیین ماموریت های کارگروه آرامش بخشی و مدیریت افکار عمومی با محوریت تقویت اعتماد عمومی در راستای پذیرش دستورالعمل های بهداشتی جهت تسهیل در مدیریت بحران شیوع ویروس کرونا پرداخت.

در پایان جلسه ضمن تبادل نظر میان اعضا و با عنایت به توضیحات نماینده دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مبنی بر صعودی بودن نمودار ابتلا در هفته جاری مقرر گردید تمامی دستگاههای عضو کارگروه ضمن رصد و پایش مستمر، پیامدهای احتمالی ناشی از شیوع ویروس را در حوزه های تخصصی خود بررسی کرده و در صورت لزوم پروتکل رسانه ای آن را به مدیریت کارگروه ارسال کنند.

همچنین در این جلسه با توجه به انتشار اخبار کذب در فضای مجازی در خصوص ویروس کرونا که باعث نگرانی و تشویش خاطر شهروندان شده مقرر گردید از طریق پلیس فتا با عوامل انتشار اینگونه اخبار برخورد و از طریق صدا و سیمای مرکزی استان در قالب کارگروه آرامش بخشی و مدیریت افکار عمومی در این زمینه فعالیت ها و اقدامات تشدید گردد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر