۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۷۳۳۳
با حضور استاندار گلستان و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و با دستورکار مقابله با ویروس کرونا
با حضور استاندار گلستان و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و مسئولین استانی جلسه قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل استان گلستان متناظر با ستاد ملی مقابله با کرونا با دستورکار مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.
روابط عمومی گلستان
به گزارش پایداری ملی، با حضور استاندار گلستان و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و مسئولین استانی جلسه قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل استان گلستان متناظر با ستاد ملی مقابله با کرونا با دستورکار مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

استاندار گلستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح استان اظهار کرد: مردم بهداشت فردی را جهت مقابله با ویروس کرونا رعایت کنند و هرچه سطح رعایت بهداشت افزایش یابد روند مقابله تسریع خواهد شد.

 

دکتر هادی حق شناس در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان متناظر با ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: عملکرد جامعه پزشکی استان اعم از پزشکان و پرستاران در مقابله با ویروس کرونا شایسته تقدیر است و امیدواریم با همکاری مردم هرچه زودتر این مشکل رفع شود.


وی با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته در استان و وضعیت بهتر استان نسبت به دیگر استان های درگیر با ویروس کرونا، افزود: از 26 بهمن ماه تا به امروز 534 مورد بستری در استان صورت گرفته و در حال حاضر 191 مورد بستری در استان داریم و 103 مورد نمونه برداری به تهران ارسال شده و از 6 مورد مثبت استان 3 مورد بهبود و 3 مورد فوت شده اند.


استاندار گلستان یادآور شد: همه داروخانه ها موظف به توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک هستند چرا که استان علاوه بر مصرف خود تولید مواد ضد عفونی کننده به اندازه بیش از 10 استان کشور را انجام می دهد.


دکتر حق‌شناس خاطرنشان کرد: با همکاری شهرداریها، سپاه و دانشگاه علوم پزشکی تمامی معابر و اماکن عمومی امشب ضدعفونی خواهند شد و تمامی قلیان سراها و مراکز برگزاری مراسمات عزا و عروسی تعطیل خواهند بود.


وی افزود: ساعت کار ادارات از فردا 11 اسفند تا پنج شنبه 15 اسفند از ساعت 9 صبح تا پایان وقت اداری تعیین می گردد و ساعات کاری بانک ها و موسسات نیمه خصوصی و خصوصی بر اساس تصمیم هیات مدیره آنان مشخص خواهد شد.


استاندار گلستان گفت: در راستای جلوگیری شیوع ویروس کرونا و مراقب از خانواده تمامی بانوان شاغل در ادارات می توانند تا پایان سال از مرخصی استفاده کنند و در محل کار حاضر نشوند.


دکتر حق شناس یادآور شد: تمامی روابط عمومی ها موظف هستند بدون استثنا بسته آموزش بهداشت فردی را روی صفحه سایت خود قرار دهند.


استاندار گلستان از تمامی مردم استان خواست تا آنجا که ممکن است در محیط های شلوغ حاضر نشوند، کارهای بانکی خود را بصورت الکترونیک انجام دهند ، کارت الکترونیکی خود را به فروشنده ها ندهند و تمامی نکات بهداشتی را رعایت کنند تا هر چه سریعتر ویروس کرونا در استان کنترل و مرتفع گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر