۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۵۷۲۲۲
استاندار خوزستان:
دکتر شریعتی استاندار خوزستان در جلسه کارگروه قرارگاه پدافند زیستی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی استان برای مقابله با ویروس کرونا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور بسیج شوند.

به گزارش پایداری ملی، سومین جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان با موضوع مقابله با ویروس کرونا به ریاست شریعتی استاندار خوزستان با حضور همه اعضاء برگزار شد.

در این جلسه فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان در مورد آخرین اقدامات و هماهنگی و همسویی با دستگاه علوم پزشکی و دیگر اعضاء کارگروه قرارگاه پدافند زیستی با هدف مقابله با ویروس کرونا در سطح استان مطالبی را مطرح و در ادامه هر یک از اعضاء در همین ارتباط مواردی را بیان کردند.

در خاتمه جناب آقای دکتر شریعتی استاندار محترم و فرمانده قرارگاه پدافند زیستی استان ضمن اشاره به مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی استان برای مقابله با این ویروس و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تأکید کردند.

ایشان همچنین گفتند دو آزمایشگاه برای تشخیص بیماران احتمالی مبتلا به ویروس کرونا در استان تجهیز و آماده بکار شد و برخلاف اعلام منفی آمار مبتلا به این بیماری، سعی شده اقدامات مراقبتی و پایش های بهداشتی و درمانی در استان را با بهره گیری همه امکانات و تجهیزات استان تشدید کنیم.

در خاتمه بر هم افزایی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و اداره کل پدافند غیرعامل استانداری با مشارکت دیگر دستگاه های اجرایی استان تأکید و از نیروهای سپاه و بسیج هم خواسته شد با جدیت و برنامه ریزی مناسب در این خصوص با دستگاه های ذیربط همکاری مستمر داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر