۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۷۲۰۶
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه از دادستان کل کشور خواستم اظهارات نماینده قم درباره مبتلایان و فوت شدگان کرونا در قم را صحت سنجی و نتیجه را به مردم اعلام کند، گفت: انتشار اخبار غیرواقعی و پنهانکاری مخل امنیت ملی و زائل کننده سرمایه اجتماعی است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (سه‌شنبه) در صفحه توئیترش نوشت: «دیروز از دادستان کل کشور خواستم که اظهارات آقای امیرآبادی نماینده مردم شریف قم در مجلس را در مورد تعداد مبتلایان و فوت شدگان کرونا در قم، صحت سنجی و نتیجه را به مردم اعلام کند.»

وی افزود: «انتشار اخبار غیرواقعی و پنهانکاری هر دو مخل امنیت ملی و زائل کننده سرمایه اجتماعی است.»

به گزارش پایداری ملی، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم دیروز (دوشنبه) در حاشیه جلسه علنی پارلمان  طی اظهاراتی آمار مبتلایان به کرونا در قم را نگران کننده خواند و گفت که این شهر از نظر شیوع ویروس کرونا وضعیت خوبی ندارد.

وی ادامه داد: عملکرد دولت در کنترل این ویروس ناموفق بوده است و به نظر می رسد مسئولان نمی‌خواهند مردم از این امر باخبر شوند تا به اضطراب مردم افزوده نشود.

نماینده مردم قم در مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تعداد فوت شدگان ٦٠ نفر هستند، تصریح کرد: این آمار زیر 50 نفر است. برخی نیز می‌گویند این آمار ربطی به بیماری کرونا ندارد اما آنهایی که در بیمارستان کامکار و فرقانی فوت شده‌اند قطعا به بیماری کرونا مبتلا بوده‌اند.

در همین خصوص «ایرج حریرچی» معاون کل وزیر بهداشت آمار ارائه شده از سوی امیرآبادی درباره فوت شدگان کرونا در قم را تأیید نکرد و گفت: اگر تعداد فوت شده‌ها در قم نصف و یک چهارم این تعداد باشد من استعفا می‌دهم. به آمارمان بسیار اطمینان داریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر