۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۵۷۱۷۹
رئیس مجلس گفت: مردم با مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای به رکن اصلی مردم‌سالاری اعتبار بخشیدند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز (دوشنبه) خانه ملت اظهار داشت: از حضور عزتمندانه ملت ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه و اهتمام به مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی سپاسگزار هستم.

وی افزود: مردم با مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای به رکن اصلی مردم‌سالاری اعتبار بخشیدند و با انتخاب نماینده خود در مجلس شورای اسلامی نقش خود را در مسیر اداره کشور در چهار سال آینده انتخاب کردند. از حضور کاندیداها در انتخابات سپاسگزارم و به منتخبین تبریک می‌گویم.

وی عنوان کرد: از رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(دامت برکاته) که با رهنمودهای خود همگان را به انجام این فریضه ملی دعوت کردند، تشکر می کنم.

لاریجانی افزود: همچنین از زحمات همه هیأت های نظارت و هیأت های اجرایی و همه بخش های وزارت کشور، استانداران، فرماندارن، بخشداران که ماه ها در این امر تلاش کردند قدردانی می کنم؛ از عزیزان نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و نیروهای مسلح که در تأمین امنیت انتخابات سعی وافر داشتند تشکر  و از رسانه های گروهی به ویژه صداوسیما که در اطلاع رسانی همت کردند قدردانی می کنم.

وی در ادامه برای همکاران خود که مجددا توفیق خدمت یافتند، آرزوی سعادت و خدمتگزاری بیشتر به ملت کرد و اظهار داشت: برای همکاران عزیزی که به هر دلیلی امکان حضور در این میدان خدمتگزاری نیافتند، توفیقات جدید در آینده در سایر عرصه ها آرزومندم؛ «سَىٰ أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ».

وی ادامه داد: از ملت عزیز تقاضا دارم در بحث مبارزه با ویروس کرونا، دستورالعمل های ستاد ملی با این امر را به دقت رعایت کنند و همه دستگاه های حکومت موظف هستند به دقت مصوبات این ستاد را که از پشتیبانی شورای عالی امنیت ملی برخوردار است رعایت کنند چرا که به سلامتی مردم عزیز مربوط است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از کمیسیون بهداشت و درمان نیز می خواهم مستمرا و با دقت موضوع را زیر نظر داشته باشد؛ لازم است کمیسیون عمران نیز در زلزله آذربایجان غربی پیگیری لازم را کند تا دستگاه های اجرایی با سرعت به کمک زلزله زدگان بشتابد؛ این دو کمیسیون گزارش کار خود را به مجلس ارائه کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر