۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۵۷۰۵۰
مقامات چین با اعلام خبر فوت ۱۸۶۸ نفر بر اثر ابتلا به کروناویروس جدید اظهار داشتند: رئیس بیمارستان ووهان به دلیل ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ایسنا، چین در جدیدترین گزارش از تعداد تلفات و مبتلایان به کروناویروس جدید که امروز (سه‌شنبه) به روز شده اعلام کرد: ۱۸۸۶ مورد جدید ابتلا به کروناویروس و مرگ ۹۸ بیمار تایید شده است. همچنین این ویروس در بسیاری از افراد با علائم خفیف همراه است که این امر می‌تواند امیدوارکننده باشد.

تاکنون ۱۸۶۸ نفر بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده و تعداد ۷۲ هزار و ۴۳۶ نفر نیز به این ویروس آلوده شده‌اند.

مطالعه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های چین نشان می‌دهد که علائم بیش از ۸۰ درصد از مواردِ بررسی شده خفیف بوده و تعداد مبتلایان جدید نسبت به اوایل این ماه کاهش داشته است.

هرچند دبیرکل سازمان جهانی بهداشت در اظهاراتی گفته است که در حال حاضر نمی‌توان تداوم روند کاهشی تعداد مبتلایان به کروناویروس را پیش بینی کرد.

همچنین به رغم اعمال قوانین و مقررات برای استفاده از ماسک و دیگر تجهیزات مراقبتی، کادر درمانی از جمله قربانیان شیوع کروناویروس بوده‌اند. بنابر اعلام کمیسیون سلامت چین، رئیس بیمارستان شهر ووهان نیز بر اثر ابتلا به COVID-۱۹ جان خود را از دست داده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر