۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۵۷۰۳۰
رئیس پلیس فتاپایتخت از رصد و نظارت پلیس فتا بر سایت‌های خرید و فروش مجازی خبر داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از فارس -سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا پایتخت در خصوص نظارت پلیس بر آگهی‌ سایت‌های خرید و فروش مجازی از جمله دیوار و شیپور اظهار داشت: متولیان  این سایت‌های خرید و فروش اعلام می‌کنند که به طور کامل در مجموعه خود رصد دارند و اگر افراد موارد را به خود سایت اعلام کنند، سریعاً هماهنگ شده و برخورد و حذف موارد مجرمانه را انجام می‌دهند؛ اگرچه خود پلیس فتا نیز بر سایت‌های خرید و فروش مجازی رصد و نظارت کامل دارد.

رئیس پلیس فتا پایتخت در ادامه به معضل موجود در فضای خرید و فروش مجازی و وقوع کلاهبرداری‌ها اشاره و تصریح کرد: هرگونه خرید و فروش به صورت غیرقانونی و غیرمجاز در رصد پلیس بوده و در صورت شناسایی به مرجع قضایی اعلام  می‌شود تا مجوز مربوطه اخذ و برخورد قانونی صورت پذیرد. 

وی افزود: در حوزه کلاهبرداری با توجه به نوع جرم می‌طلبد که شاکی خصوصی وجود داشته باشد؛ اگر شهروندی مورد ظلم قرار گرفت باید به مرجع قضایی شکایت کند تا در نهایت دستور لازم جهت برخورد قانونی پلیس صادر شود.

سرهنگ کاظمی گفت: پلیس فتا بر فضای مجازی رصد کامل داشته و در مواجهه با موارد مجرمانه آنها را شناسایی و به مرجع قضایی اعلام می‌کند تا بعد از اخذ دستور با آنها برخورد کند. 

گفتنی است شهروندان با درج موضوعی با عنوان« نظارت بر آگهی دیوار و شیپور» پیگیری این موضوع را از پلیس فتا خواستار بودند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر