۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۵۷۰۱۰
جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی با موضوع مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا به ریاست فراهانی مدیرکل پدافند غیرعامل استان و مدیران کل و مسئولین مربوطه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان با موضوع مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا به ریاست فراهانی مدیرکل پدافند غیرعامل استان و مدیران کل و مسئولین مربوطه در سالن شهید شبان ساختمان مدیریت بحران برگزار شد.

فراهانی در ابتدای این جلسه گفت: تمامی ارکان و ارگان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در امر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در قالب بسیج ملی فعالند.

وی همچنین با اشاره به اینکه تاکنون اقدامات خوبی در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور و استان انجام شده است، افزود: مسلما باید روند کار به شکلی باشد که مانع شیوع این بیماری شود و اگر هم این بیماری شایع شد باید با اقدامات علمی و کارآمد با آن مقابله کرد. 

مدیرکل پدافند غیرعامل استان با تاکید بر رصد مرتب و پایش جدی همه مراکز تجمعی استان، گفت: هیچ بی توجهی و اهمالی پذیرفتنی نیست، تمامی ارکان و ارگان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در امر پیشگیری از شیوع این ویروس در قالب بسیج ملی فعال شده‌اند تا مانع بروز اتفاقی ناگوار شوند. 

فراهانی افزود: با توجه به در پیش بودن سال نو و شلوغی بازار، باید آموزش‌های لازم به مردم و صنوف داده شود تا از تماس فیزیکی و دست دادن‌ها جلوگیری کنند.فراهانی گفت: پیشگیری و مراقبت‌های لازم توسط صنایعی که محصولاتی را وارد کشور می‌کنند نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر